Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

- en of ik hem kon gaan halen. Ik ben vanuit bed in de douche gesprongen, na 20 minuten zat ik al op de trein, en ik heb verder geen tijd gehad om dingen te berekenen/mee te nemen. Nu snel werken in de bib, en dan naar de balletles.
) , vegetarisch worstje, mosterd
__Leonie schreef:Vandaag niet echt heel erge honger, maar vooral veel zin om te eten.
Gelukkig wel zin in gezonde dingen, dus net lekker aan toegegeven.
O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad en appel.
L: hard bruin broodje met remoulade saus, rosbief, komkommer en sla.
T1: bakje druiven, banaan, 2 mandarijnen
T2: 4 rijstwafels waarvan 3 met pindakaas en komkommer en 1 met belegen kaas en komkommer.
A: zilvervlies rijst met curry van sperziebonen, kip, ui, champignons en kokosmelk
T: stuk zelfgemaakte cheesecake
B: van 07.00 tot 15.30 op praktijk gelopen (was druk) en 20 minuten fietsen
Nu zit ik dus weer lekker vol
Eliine schreef:Lijstje vandaag:
O: 60 gr havermout, 60 gr banaan, 20 gr goji bessen granola, 10 gr zemelen, 150 ml sojamelk + water, 20 gr rozijnen
T: -
L: doperwtenpannenkoeken met in totaal: 1 ei, 100 gr doperwtenpuree, sojamelk, speltbloem/boekweitmeel. 1 pannenkoek met kaas en 50 gr doperwtenpuree, 1 met banaan/kaneel, 1 met zelfgemaakte bosbessenjam
T: 1 doperwtenpannenkoek met palmsuiker
T2: 2 blokjes 72% chocola, paar rozijntjes
A: andijviestampot met 125 gr rauwe andijvie, aardappelpuree, zelfgemaakte warme appelmoes met kaneel en rauwe honing (![]()
) , vegetarisch worstje, mosterd
T:weet ik nog niet, mss eiwitshake als ik die wegkrijg na het hardlopenkopt thee en een handje rozijnen
D: water
B: stukje in het meer gezwommen, 8 km gefietst, 30 minuten hardlopen
Weer tevreden met vandaag! Lekker wat uitgebreider kunnen koken op mn vrije dag
Venthe schreef:Planning vanadaag
O: 250 ml ongezoette amandelmelk, 7 el havermout, 1 el lijnzaad, 28 druiven en kaneel + kopje koffie met koffiemelk
T: cappuccino, mineola
L: zelfgemaakte bulgur salade; +/- 50 g (ongekookt gewogen) bulgur, +/- 80 g kikkererwten, handje munt, handje, peterselie, handje bieslook, komkommer, cherrytomaatjes, citroensap en scheut olijfolie + 250 ml thee
T: eat natural reep met laagje yoghurt + kommetje zelfgemaakte champignonsoep op basis van een roux (tijdens kookles)
A: roerbak noedels van maggie (noedels, kruidenmix, kipfilet, thaise roerbakmix) met schaaltje kroepoek en 1 sauslepel pindasaus + glas ice tea green
T: schaaltje vruchtenkwark
T2: kop thee + banaan en tros druiven
B: 1 paard rijden + stalwerkzaamheden
Als hij zo blijft ben ik tevreden

EsterW schreef:Enorme hongerdag vandaag, en het is pas vier uur. Heb me redelijk ingehouden, omdat ik weet dat ik vanavond lekker - en vast iets te veel - ga eten!
Tot nu toe:
O: ca. 200 gr. magere kwark met rode bessen en granaatappelpitjes en een (flinke) hand gemengde noten
T: handvol rauwe worteltjes
L: groene salade van de saladebar op 't werk, 2 gekookte eieren, kopje runderbouillon
T: de rest van de bak kwark
A: ga bij vrienden eten, zij kan héérlijk koken! En ongetwijfeld minimaal 2 glazen alchol voor-tijdens-na het eten. Ze is slijter en vinologe en heeft altijd weer wat lekkers: een nieuwe wijn uit de winkel, een nieuw likeurtje voor bij het toetje, een nieuwe hoog-kwaliteit gin voor de lekkerste gin-tonic voor het eten... Ik laat jullie weten waar ze me mee verrast straks!
EsterW schreef:En het werd... *bij zie loopt t water in de mond?*
Spaghetti met pomodori-tomaten salsa met kaneel en saffraan en gamba's, met een komkommer-kaas salade, anderhalf glas heerlijke witte wijn. Was een Jamie Oliver recept begreep ik. Met toe tiramisu en een glaasje limoncello. Heerlijk!
) reageren daar best heftig op.