Ik kreeg ineens de vraag of ik in de Koen en Sandershow op 3fm geïnterviewd wilde worden. Nou, dat wou ik wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben (ondanks de feestvreugde) echt bekaf. Ik was er vanmorgen om kwart voor 6 uit en heb nauwelijks stil gezeten. Zelfs tijdens de uitzending moesten we staan.
Daarbij nauwelijks een hap door mijn keel gekregen, dus ik vrees dat ik halverwege instort. Ik ga dus de komende 2 dagen nog level 1 doen en dan zondag beginnen met level 2
nog de energie nog het budget om echt aan de bakkerij te gaan zoals jullie dat doen, of marsepein en fondant glutenvrij zijn. Heb op DLT al wel een recept gevonden voor glutenvrij beslag en ganache is hier ook altijd goed natuurlijk (heb een ware choc-a-holic als vriend, haha), dus een keer een pigs in the mud oid zou nog wel moeten lukken (als mijn combi-magnetron wil meewerken). 
Jolien87 schreef:Via onderstaande link kun je het terugluisteren, als je klikt op 'De mooiste taart van Overijssel', Eclair.
Jolien in de Coen en Sandershow
Michelleex schreef:Van harte gefeliciteerd, ik vind het een super mooie taart!
En dan al die zeurende mensen weer, gewoon jaloers pfff, goed gedaan hoor!
milatje schreef:En wat een geniaal gesprek. Ik heb m net even terug gelezen en ik heb smakelijk gelachen.![]()
*kruipt weer in de meeleesmodus*

Net als de kids, die vonden het ook heerlijk. Dat is toch wat verantwoorder als taart en cake.
Heb namelijk een vraagje.
. Maar! Nou las ik iets over dat je fondant/marsepein kon gaan smelten/verkleuren door de jam. Dan zou je van botercreme een 'dijkje' moeten maken, waardoor de jam dus meer in de cake zit.