Leuk hesterve dat je boek er lag! Fijne verrassing. Jouw smoothie klinkt ook heel erg lekker!! Ik heb toevallig ook nog een avocado en mango liggen

Mara heeft spierpijn, succes!
Maartpaard heeft een leuke dag gehad zo te horen!
Ik heb vandaag wel gezond (2 crackers en 1,5 broodje, wel erg weinig) gegeten, maar ben echt al sinds gisteravond vreselijk misselijk. Tegen het overgeven aan. Heb gister ook teveel gegeten 's avonds, maar snap niet waarom ik nu nog misselijk ben. Ik heb net wel (misschien dom) wat chipjes gegeten omdat ik erg behoefte had aan zout. Daar werd het misselijk zijn natuurlijk niet minder van... Ga zo proberen om een komkommer-tomaat salade te eten, mijn vriend is nu boodschappen doen.
) als ik ze in mijn smoothie doe en als ik ze met yoghurt eet strooi ik ze er gewoon overheen zonder eerst te wellen.
Heb maar even alle groentes gepakt die in huis waren en op de grilpan gegooid, laagjes in een ovenschaal gemaakt, geitenkaas en tijm erover, speltlasagnevellen en bovenop wat griekse yoghurt met parmezaanse kaas. Was best lekker, in ieder geval een lekkere lichte maaltijd waardoor ik uiteraard weer veel te veel gegeten heb! Pff ben echt behoorlijk afgevallen toch wel.. Zit nu echt op de 54, gister voor het ontbijt zelfs 53.6. Merk het ook in mijn kleding. Maar voel me heerlijk fit en energiek
Dus zo wil ik ook best blijven!
Ik heb net lekker kwark gegeten met mijn nieuwe ingrediënten, daarbij nog wat kaneel, 7-granenvlokken en honing. Erg lekker. Ik vind vooral de gojibessen erg lekker, ook om zo te eten!
ik maak diepvries frambozen klein en doe ze in mn spa rood flesje)