Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mayo schreef:1234 schreef:haha jaah
Iedereen vond mijn taart gister ook echt super lekker, dus dan kan k gewoon heel veel bakjes met mona kwarktaartpudding citroen kopen, fondant inslaan, biscuitmix, botercrèmemix, en klaar is kees
Dan ga k gewoon naast het podium van mn broertje staan met een tafeltje(hij speelt in een bandje en hebben nu vergunning om bij ons op t kruispunt een podium neer te zetten ( half op stoep, half op parkeervakken) en te spelen, trekt super veel publiek en die blijven ook echt hangen op het plein
) Dus denk dat het wel goed zal lopen...
Dan hoop ik voor je dat het niet zo warm is, anders hoef ik geen stukje taart met kwarktaartvulling ivm de lactose die zuur kan slaan

Heb voor het eerst tranen in m'n ogen gehad omdat ik het niet voor elkaar kreeg en de taart binnen een paar uur van toen in Ijburg moest zijn
Maar goed, uiteindelijk gelukt met extra handjes van vriendlief en uiteindelijk een groot succes met een hele blije jarige en een lyrisch bezoek 

Supergaaf is ie!!!!

, dus daar moesten we iets op verzinnen. Toen hebben we de hele zijkant maar met allemaal reepjes afgeplakt, en boven op allemaal bloemetjes neer gelegd. Het was dus nogal een uuuhm, disco taart geworden
Ik zet er dalijk even een foto op. De biscuit en vulling (botercreme met verse aardbeien
) waren wel heel goed gelukt.
. Maar welke fondant vinden jullie nu echt fijn om mee te werken? Waar hebben jullie echt goede ervaring mee? Ik zit nu op wat site's te kijken die in de beginpost staan maar ik weet echt niet welke nu wel fijn is en welke niet. Dus misschien kunnen jullie mij een idee geven?
. En dus heb ik nog een vraag, omdat het niet voor mijzelf is, kan ik eventueel ook marsepein gebruiken, maar wat is het verschil tussen die twee? En wat vinden jullie fijner werken?