Een bloemenmandje klinkt ook leuk! Hoe maak je die??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaNNeS88 schreef:is er ook een ingewikkelde variant dan?
Annemiekbram schreef:Je Kunt ook bonbonbloc Hazelnoot smelten en dan met slagroom mengen! Die wil ik binnenkort gaan uitproberen!
Lindas2 schreef:Aaahhh is er toch WEER een biscuit mislukt.. Ik snap er echt niks van.. Hetzelfde gedaan als de vorige keer en toen dacht ik dat het misschien al te lang was.. Bleek toch niet, nu weer hetzelfde gedaan en is de bovenlaag niet gaar
.. Snap er echt niks van.
330 gr. biscuit mix, 5 eieren op kamertemp, 33 ml water.. 15 minuten gemixt.. in een springvorm 24cm rond.. oven op 175 graden voor 42 minuten..(ik kan geen temperatuur opbouwen) En het bovenste gedeelte is nog steeds een dun laagje deeg.. Iemand enig idee waar het fout is gegaan?
Chernique schreef:LetsgoKelly schreef:Yeahh ik mag mijn kettingtaartje gaan maken!!
Ja dat zie ik nou zovaak op die forums staan als mensen hun taart showen..
Kettingtaartje nr 15.. nr 33.. nr 9?!![]()
Maar ik ben er nog steeds niet achter wat het nou is..
Is het een soort opdracht ofzo? xd
Mayo schreef:Lindas2 schreef:Aaahhh is er toch WEER een biscuit mislukt.. Ik snap er echt niks van.. Hetzelfde gedaan als de vorige keer en toen dacht ik dat het misschien al te lang was.. Bleek toch niet, nu weer hetzelfde gedaan en is de bovenlaag niet gaar
.. Snap er echt niks van.
330 gr. biscuit mix, 5 eieren op kamertemp, 33 ml water.. 15 minuten gemixt.. in een springvorm 24cm rond.. oven op 175 graden voor 42 minuten..(ik kan geen temperatuur opbouwen) En het bovenste gedeelte is nog steeds een dun laagje deeg.. Iemand enig idee waar het fout is gegaan?
Welke ovenstand gebruik je? Hete lucht, onder en boven warmte etc?
Chocoladebiscuit of naturel biscuit?