Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sodera schreef:Cyntje schreef:Jumbo neemt producten af in NL
Ja maar de Hoogvliet en Boni hebben nu Duitse Punica in het rek staan; het etiket is volledig Duits dus ik neem aan dat ze dan dus ook vanille cola zouden moeten kunnen krijgen...
Flynn schreef:orinoco pasta in alle 3 de kleuren heb je wel in pesse bij de coop![]()
Ik mis de Pringles texas BBQ ...
Pebblesther schreef:Jippieeeee ze verkopen bij de Action nu Pepsy Twist![]()
![]()
Is jaaaaren uit de schappen geweest in NL, dronk het altijd in het buitenland en nu verkopen ze het gewoon bij de Action
[***] schreef:Je had vroeger bij de Aldi vierkante chocolaatjes, deze lagen in de koeling, hadden zilvere of blauwe glimpapiertjes om en iets met sneeuwpoppen of eskimo's erop gestekend. Die chocolaatjes waren echt enorm lekker! heel machtig, maar voor een kind heerlijk haha.
vandas schreef:[***] schreef:Je had vroeger bij de Aldi vierkante chocolaatjes, deze lagen in de koeling, hadden zilvere of blauwe glimpapiertjes om en iets met sneeuwpoppen of eskimo's erop gestekend. Die chocolaatjes waren echt enorm lekker! heel machtig, maar voor een kind heerlijk haha.
Dat is misschien nog wel een groter gemis dan de Fido Dido ijsjes... Die waren zooo lekker! Met wit-iets binnenin volgens mij. In een puntzak...
Mirrrriii schreef:_Jody_ schreef:Ik mis de appelmoes van de alid, die zat in een groen pak en was zo lekker en ineens was die wegGeen enkele appelmoes is lekker en al helemaal niet zo lekker als deze
Inderdaad!
vandas schreef:[***] schreef:Je had vroeger bij de Aldi vierkante chocolaatjes, deze lagen in de koeling, hadden zilvere of blauwe glimpapiertjes om en iets met sneeuwpoppen of eskimo's erop gestekend. Die chocolaatjes waren echt enorm lekker! heel machtig, maar voor een kind heerlijk haha.
Dat is misschien nog wel een groter gemis dan de Fido Dido ijsjes... Die waren zooo lekker! Met wit-iets binnenin volgens mij. In een puntzak...