Lindas2 schreef:Dankjewel Mayo! Ben nog een beetje zoekende.. Heeft taart en decoratie eigenlijk een lange leveringstijd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Lindas2 schreef:Dankjewel Mayo! Ben nog een beetje zoekende.. Heeft taart en decoratie eigenlijk een lange leveringstijd?
Ook aardig vlot
Nathalie1981 schreef:Maar kan ik mijn puzzelplaatje ook gewoon in de vriezer doen?
Wel fijn dat ik dat marsepein kan bewaren, vond het namelijk echt super fijn werken
Ik heb 2 simpele plaatjes afgedruk, nijntje en winnie the pooh, ga vanmiddag eens knutselen
Jaime_ schreef:Gisteren ging hier álles mis wat maar mis kon gaan, eerste biscuit in de oven.. ik bak met temperatuur opbouw en ik dacht al, wat duurt dat eerste kwartier toch langBleek de eierwekker kapot..
Toen alle taartjes gevult enz, dat ging nog, maar er zaten klonters in mn botercréme.. dat heb ik nog noooit gehad.. waarschijnlijk komt het door mn handmixer die het elk moment kan gaan begeven.. Daardoor werd het bekleden veeel minder strak..
Zelfs mijn marsepein ging scheuren gisteren.. dat heb ik echt nog nooit gehadVanaf mn eerste taartje werd het altijd zoooo mooi strak.. dus ben gister maar gewoon gestopt.. vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen
evita_ schreef:He allemaal, ik lees al een tijdje mee en zie hele mooie creaties langskomen! Zelf ook al een aantal dingen uitgeprobeert en vooral de muffins zijn 'mijn ding'
Nu wil ik voor morgen een verjaardagstaart maken maar kom er tot mijn grote schrik achter dat ik niet genoeg marsepein meer heb. Weten jullie waar ik vandaag marsepein kan kopen??