Taarten Decoreren IV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Taarten Decoreren IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:45

Hoe kan dat?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:53

De eerste zijn uiteindelijk boven op de meeste goudbruin, maar binnen in niet gaar. De tweede zending zijn er een paar zwart (verneld :D) maar daar in zijn ze binnen in zelfs niet gaar. Dus ik denk dat het aan de oven ligt. :j

Luckymoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:56

pubelia schreef:
cc's zijn niet bij mij gelukt :n

Misschien ligt het aan het feit dat ze onderin je oven stonden? Had je ze wel op een roostertje? Of op de bodem? Eieren niet te koud (uit de koelkast)?

Ik heb net even een uurtje onderbroeken zitten fröbelen :D
Björn Borg om precies te zijn, inclusief de naam op de boord...zo'n 2 mm kleine lettertjes :( De onderbroekjes zijn ongeveer 2,5 cm breed en 1,2 cm hoog, heb nu friemelvingers :P

Afbeelding

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:57

Wij hebben een combi magnetron, waar dus de oven ook in zit. Wij kunnen de cc alleen maar op de bodem zetten. Zit geen rooster oid in.

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 23:59

Wij hadden in onze combimagnetron zo'n rond rooster op pootjes, meestal zitten die er wel bij. Denk idd dat het mislukken met je oven te maken heeft...

Luckymoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:00

pubelia schreef:
Wij hebben een combi magnetron, waar dus de oven ook in zit. Wij kunnen de cc alleen maar op de bodem zetten. Zit geen rooster oid in.

Ik heb ook een combimagnetron, die gebruik ik als ik alleen wat kleine dingetjes bak, maar voor als ik alleen het ovengedeelte gebruik, heb ik wel een laag en een middelhoog roostertje dat erin kan.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:06

Al die onderbroekjes onder elkaar :D hihi

Luckymoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:08

Ze komen op de zijkant van de taart, bovenop het BB logo haha. Meisjes van 15 he...die vinden dat mooi :D

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:14

Jeee. M'n cake is gebakken en ook aardig gelukt. Hij was alleen heel scheel, dus ik heb hem recht gesneden en nu zit er een scheur in, maar daar doen we gewoon een laag créme en marsepein overheen :=

Luckymoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:15

Scheel ja? :D

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 00:23

Haha. Ja. Scheef dus. Hij was aan de bovenkant helemaal omhooggekomen, dus daar bleef hij niet echt op staan ;)

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 01:32

luckymoon onderbroekjes zijn netjes geworden, wat een gepriegel zeg die lettertjes.

Sanne ziet er netjes uit hoor, idd heel leuk dat vlindertje op de bloemetjes, past perfect.

Mamamiesje wat een schattige brum, de zilveren details maken het helemaal af.

ik heb me vandaag aan mijn eerste soort van puzzelplaatje gewaagd (een beetje van een kleurplaat en een beetje van mezelf). Ik hoop natuurlijk dat jullie zelf zien wat het is, maar het is een containerschip op het water met links de kade. Taart neem ik zaterdagnacht mee naar mijn werk, waar het mijn werk is om te dit soort schepen te 'plannen'. ofwel ik zorg dat het schip op de juiste manier gelost en geladen wordt, zonder dat het zinkt en uiteraard binnen een zo'n kort mogelijk tijdsbestek :Y)

Afbeelding

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 02:05

Wat een stoer werk Lisette. En wat een gave taart! Zullen ze vast lekker van snoepen :D

Is ie trouwens beetje ovaal of is dat gezichtsbedrog? :D

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 02:23

hij is misschien iets breder, dan dat i lang is, maar het vertekend ook nog door de lage 'waterlijn'

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 08:47

Luckymoon schreef:
pubelia schreef:

Ik heb ook een combimagnetron, die gebruik ik als ik alleen wat kleine dingetjes bak, maar voor als ik alleen het ovengedeelte gebruik, heb ik wel een laag en een middelhoog roostertje dat erin kan.

Als je nou echt geen roooster hebt; zet er de volgende keer dan een leeg bakblik in en dáár bovenop je muffinpan. Staat het alweer '
ietsje hoger!

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:00

Leuk die onderbroekjes!!! En wat een gave puzzelplaat!

Ik wilde vanavond aan mijn taart beginnen, heb mijn bestelling binnen, maar nu komt er een vriendin. Dan maar morgen :D
Vriendlief wilde geen citroentaartkwark maar iets met aardbei, dus vanavond ff kijken of AH die ook heeft :D

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:14

Mooie taarten en puzzels zie ik weer voorbij komen.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 09:45

Wat een mooie taarten komen er voorbij zeg!!!
Ik lees altijd met jullie mee, maar reageer bijna nooit omdat ik weinig te melden heb. Ik heb weinig verstand van taarten decoreren enz dus ja meepraten gaat dan lastig.
Nou is het zo dat ik 1 keer de pigs-in-the-mud-taart heb gemaakt en het erg leuk vond om te doen. Ik ben dus van plan vaker een gedecoreerde taart te maken.
Bij ons in de buurt zit deze winkel www.taartendecoratie.nl dus ga daar maandag even kijken. Nou zag ik bij uitstekers plasticen en metalen. Welke zijn beter? er zit namelijk een behoorlijk verschil kwa prijs.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:10

Ik kreeg vanmorgen zo'n schattig mailtje van die collega van de Mega Mindy taart :+:

Citaat:
Evelien vond de taart zo mooi dat 1 van de visjes die ze als verjaardags cadeau gekregen heeft nu Marjolein heet.
Onze Marjolein is een soort goudvis met een wit lijfje en een roze voorhoofd.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:13

Laatst bijgewerkt door Mayo op 05-02-10 10:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:14

Sjimmy schreef:
Mayo schreef:
:j Alleen dan wel het hele lijfje. Ik had de hoop dat hier ook kleurplaten van waren. Maar volgens mij niet :)

Ohhh da's de favoriete knuffel van Arik, hij heeft er wel een stuk of 6 van, een paar reserve vast :D

Ja dus ook van het zoontje van het zusje van m'n beste vriendinnetje (volg je 'em nog? :D)

Ze is alleen bang dat hij de taart gaat knuffelen :))

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:15

MamaMiesje schreef:
Luckymoon schreef:
Mamamiesje: heb je kant-en-klare zilververf gebruikt, of zelf gemengd van poederkleur?

Dit was kant en klaar: een heul klein potje waar je al dronken van wordt als je er boven snuift :')

Welke? :)

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:17

MamaMiesje schreef:
Er zijn wel foto's van muis met gewoon lijfje; op zich wel goed boetseerbaar, maar op zich ook wel te vertalen in het platte vlak denk ik :j
http://www.happy-horse.eu/cmsfiles/reso ... cuddle.jpg

Maar hoe zal ik die vacht ruwen? Een gladde muis klopt ook weer niet bij een knuffel :\

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:23

Wat lief dat mailtje wat je hebt gekregen :j

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 10:23

Sanne, leuke taart!

Lisette mooi gedaan je puzzelplaat! Ga je deze nu als bovenkant op je taart leggen? Meestal is een puzzelplaat bijvoorbeeld alleen de boot, de rest is dan de gewone taartbekleden waar men verder gaat met decoreren :)

Luckymoon wat een priegelwerk :oo Maar superleuk zeg!