Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myra schreef:1 uur fitnessen (50 min crosstrainer, 10 min buikspieren)
O: 250ml. halfvolle melk + bambix
T: 1 vknackerbrod
L: magere yoghurt + geschilde appel, 1 vboterham + garnaaltjes
T: druiven
A: vegetarische lasagne, beetje rijst + saus, sla
T: 2 chocolaatjes
Ilse schreef:Je kan beter de vanille vla van Optimel nemen, in gewone vla zit vrij veel ja
Luuz schreef:Ondanks de friet kwam ik toch aardig uit met de punten voor de rest van de dag mager gegeten te hebben en savonds geen koekje meer
Ik kan me steeds erg goed inplannen met mn punten alleen waar ik steeds een beetje op vastloop is savonds met avondeten het vlees. Die tellen zo hard aan.. Morgen suddervlees en de dag erna helemaal een ramp.. unow worst. MCFleurie... hoevee lpunten zijn die 2 dingen denk je? We zijn met zn 3en dus ik neem de kleinste unox worst wel maar zal toch wel een stuk krijgen..
Echt lastig met dat vlees, maar deze week kookt mn moeder niet want die is op vakantie dus we hebben een kookschema. Ik kan zelf op mijn dag wel mager vlees nemen, maar mn vader wil dus unox worst en suddervlees en dat soort vlees. Dat schiet niet op voor mij
Sizzy schreef:Zit nu al in de stress voor m'n tentamens over 4 weken
Sizzy schreef:Ik moet ook echt weer eens mee gaan doen, ben sinds de zomer weer een kilo of 3 aangekomen, gewoon door teveel te eten eigenlijkDus dat is makkelijk hahaha
O: flinke bak magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: 1 sultana hartig koekje
L: 2 bb (filet americain en gebraden gehakt)
t: 2 sultana hartig koekjes (de rest van vanmorgen)
t: appel
t: kopje tomatensoep
D: ?
Bew: helpen klussen op stal en verder alleen studeren
Liedje schreef:Stad is ook leuk! Maar alleen als je met leuke mensen bent en/of met volle portemonnee.