Hier vanochtend worstenbroodjes gemaakt en zonet gegeten. Ik heb de Brabantse variant gemaakt en ik heb kant en klaar gehakt gekocht met groente ook er doorheen lekker pittig gekruid. Het was erg smakelijk dus de overige gaan in de vriezer en 2 aan onze vrienden gegeven en buurtjes. De broodjes waren zelfs knapperig en dat viel me erg mee en ik vond het leuk om te doen maar eigenlijk wel veel werk en niet gemakkelijk voor iemand die de verfijnde motoriek niet zo beheerst. https://www.debakkendebrabander.nl/page ... enbroodjes
Dit is erg mooi opgemaakt en lijkt me erg lekker en volgens mij zie ik, zalm (rouw?), Hollandse garnaaltjes, iets groens van bonen→ welke?, geraspte worteltjes,, avocado, rivierkreeftjes??, mango gesneden? en dan iets van sausje → wat is het? met 2 stengeltjes bieslook. Klopt het ongeveer?
xTammyy
Geplaatst: 09-11-20 18:15
Lunch vandaag. Twee broodjes vega knaks en een salade
Oh pokebowl wil ik ook eens maken Hier vanavond een heerlijk stoofpotje die gister gemaakt is door mijn man
pien_2010
Geplaatst: 09-11-20 19:51
Hier ouderwets macaronie oven schotel met kaas
gaucho
Geplaatst: 09-11-20 20:00
Ik zoek nog even inspiratie voor mijn verjaardag, stalgenoten zouden komen eten maar ivm Corona doen we dat maar niet. Het wordt dus alleen mezelf en mijn broer. Het is een 'bijzondere' verjaardag en daarnaast een jaar met enorm veel ups and downs achter de rug, dus wil het toch niet helemaal ongemerkt voorbij laten gaan. Afgelopen jaar ook bijna 20 kilo afgevallen, wil op mijn verjaardag dan wel iets waar ik echt van kan genieten, maar er schiet me zo nog niet echt iets te binnen. Dessert wordt perencrumble, maar voor hoofdgerecht even inspiratieloos. Denk nu aan iets met een Italiaans tintje.
Monchou
Geplaatst: 09-11-20 20:14
Griekse "bowl". Zit nog een hele lading geroosterde kikkererwten onder
@gaucho: lekker tapas, kleine hapjes? Of gourmetten met bijzondere vleesmes en hapjes?
gaucho
Geplaatst: 09-11-20 20:17
Oeh, tapas vind ik best een goede. Of een Italiaanse versie daarvan. Gaat op lijstje van opties.