Vanavond ben ik alleen en eet de ravioli, naar aanleiding van een post hier dat de portie voor 2 personen bijna in het geheel door 1 persoon werd opgegeten.
Ik ben sowieso een grote eter, dus ik vermoed dat ik vanavond voor 2 personen eet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Balenciaga schreef:Vanavond gaan we voor de salade met peer en blauwe kaas! Iemand die al gehad? Lijkt me erg lekker
Duhelo schreef:Vlees en vis vind ik ook altijd wat karig, zeker in de gerechten waar je vlees - groentjes - aardappel hebt.
In de eenpans gerechten vind ik het dan wel weer meevallen, daar merk je het niet echt of er 200 gram of 300 gram gehakt in zit nl.
Balenciaga schreef:Vanavond gaan we voor de salade met peer en blauwe kaas! Iemand die al gehad? Lijkt me erg lekker
Daan13 schreef:Balenciaga schreef:Vanavond gaan we voor de salade met peer en blauwe kaas! Iemand die al gehad? Lijkt me erg lekker
Is ook lekker!
Zelf zou ik wel de courgette linten een keer halveren.
Je hebt anders een hele sliert courgette aan de vork hangen met een beetje sla en kaas dus die courgette snijden wij nog een keer door.
Over het vlees,ja ook wij zijn echte vlees en vis liefhebbers dus als ik denk dat het te weinig is (of het is een gerecht zonder vlees)
Dan pak ik ff iets uit de vriezer erbij.
linoleum schreef:Ik hou sowieso voor mezelf altijd 100/120 gram vlees/vis aan als ik kook. Als ik al vlees of vis eet, want eet meestal vegetarisch. Wat dat betreft zit HelloFresh op hele fijne hoeveelheden om wel aan je groenten te komen en niet absurd veel vlees of vis te eten naar mijn mening.
Es_ther schreef:[ [url=m/bBPc7U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekkaaahh