Ik vind die van jou al súpermooi Vind dat lastig hoor, van die spillepootjes... Hoe krijg je alle onderdelen goed in elkaar? Ik 'lijm' met water en laat dat drogen, maar dan is het alsnog behoorlijk breekbaar.. En kleertjes, hoe maak je die??
Crisis... Vlindertaart moet voor 40 pers worden én een meptaartje Gelukkig meer dan zat leuke ideeën en ik wil een vlinder-bakpan halen *en nog een bloem, en een vierkante. En heb ook nog die ster gekocht, lijkt me dan wel even genoeg om leuk te combineren *
Ja schijnen geen makkelijke uitstekers te zijn, maar met fondant icm tylose (en heel dun) of gumpaste is het volgens anderen op het DLT-forum goed te doen *en een naald-tool *
Kinke: wat een gruwelijk lieve gezichtsuitdrukking heeft je nieuwe paard Luna!! Ben benieuwd naar hoe ze eruit ziet in het geheel! In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Wens je heel veel pezier met haar!!
Enneh, je taartje was weer leuk! (en dat met migraine,... Wauw!)
Zo, even terug van weggeweest. Heb het druk met de bruiloft, volgende week vrijdag gaan we trouwen! Kinke, wat een mooie taart! Mooi geboetseerd! Wat een gave trein dancertje! Echt mooi!
Patricia, ik lijm meestal met piping gel. Zware decoraties plak ik met royal icing. Ullaatje, gezichtje heb ik gewoon uit de hand gemaakt. Dancertje...dat was vast nog een behoorlijke klus, maar hij is erg gaaf geworden! Valina, dit is 't hele plaatje
Idd een plaatje Kinke ooit op ruitervakantie in Spanje geweest, daar verliefd geworden op net zoiets als jouw meiske, alleen dan in ruinversie
Omataart is mooi, mooie kleurencombinatie ook en je poppetje vind ik super geworden, en dat voor iemand die boetseren maar niks vindt
Thomas is ook gaaf geworden, mijn moeder zou het niet in haar hoofd halen om mijn taart uit elkaar te slopen, maar ik denk dat deze qua vorm wel beter is dan de eerste of niet?
Ik ben bezig met de cars taart voor mijn neefje, de eerste puzzelplaatjes zijn af, Fillmore en King, nog een stuk of 4 puzzels te gaan, ik vind dat echt gewoon leuk om te doen, dat puzzelen, lekker priegelen