Sorry, die is er dan tussendoor geschoten of ik heb het bericht niet goed verzonden, ik antwoord normaal gesproken altijd! Ik drink nog steeds liters mocha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sorry, die is er dan tussendoor geschoten of ik heb het bericht niet goed verzonden, ik antwoord normaal gesproken altijd!
GamblersCup schreef:Nee hoor, ik heb zelfs laatst nog een nieuw DG apparaat gekocht, een automatische zodat ik er niet meer naast hoef te blijven staan en de hoeveelheid water moet gokkenSorry, die is er dan tussendoor geschoten of ik heb het bericht niet goed verzonden, ik antwoord normaal gesproken altijd!
Ik drink nog steeds liters mocha
GamblersCup schreef:Nou, dat is raar... ik antwoord ook echt wel altijd! Bericht is aangekomen, dank je!! Die kan ik weet toevoegenBericht was wel geopend al... misschien was deze wel gewoon mijn schuld, als ik met klein telefoontje online ben mis ik nog wel eens iets :-(

die is ook erg lekker!
GamblersCup schreef:Stekker in het stopcontact, knop indrukken (die gaat rood knipperen), wachten tot de aan/uit knop groen is en blijven brandt.
Cup erin, dichtklikken, en waterknop naar rood switchen (rood is warm water). Als er dan geen warm water uit komt, is ie stuk
Jans schreef:https://www.dolce-gusto.nl/NL/shop/Flav ... vours.aspx
Oeh ook espresso caramel
Marrakech Style Tea is ook nieuw in NL, die heb ik uit Spanje al meegenomen vorig jaar junidie is ook erg lekker!