Dolce Gusto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 03:04

Nee hoor, ik heb zelfs laatst nog een nieuw DG apparaat gekocht, een automatische zodat ik er niet meer naast hoef te blijven staan en de hoeveelheid water moet gokken :D Sorry, die is er dan tussendoor geschoten of ik heb het bericht niet goed verzonden, ik antwoord normaal gesproken altijd!
Ik drink nog steeds liters mocha :')

arabella2000

Re: Dolce Gusto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 06:14

Waar haal jij de mocha? Hier innde buurt is hij al een tijdje uitverkocht (paar nederlandse winkels + paar duitse)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 13:55

arabella2000 schreef:
Waar haal jij de mocha? Hier innde buurt is hij al een tijdje uitverkocht (paar nederlandse winkels + paar duitse)

Hebben ze die niet bij de jumbo.
Hier heb ik ze dikwijls gezien :-)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 13:56

Ik bestel mijn koffie altijd via de DG webshop :)
Het heeft voor mij geen zin om doosjes in de supermarkt te halen, die hoeveelheden hebben ze niet. Dan bestel ik gelijk 25 doosjes bijvoorbeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 13:59

Ik haal de mocha bij de hoogvliet :)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 14:53

Hier ook bij de jumbo geloof ik!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 15:22

dqan laat ik mijn moeder ng ens bij de jumbo kijken. Daar waren ze de laatste tijd ook uitverkocht volgens mij... (hoogvliet hebben we hier niet)
En anders heeft mijn broertje pech :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:02

Ik was maandag bij de Jumbo in Klazienaveen en die had de meeste smaken gewoon in de schappen staan. Bij Jumbo maak je dan inderdaad een goede kans denk ik :)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 20:32

ik heb ook de automatische echt gemakkelijk ja :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-14 21:06

GamblersCup schreef:
Nee hoor, ik heb zelfs laatst nog een nieuw DG apparaat gekocht, een automatische zodat ik er niet meer naast hoef te blijven staan en de hoeveelheid water moet gokken :D Sorry, die is er dan tussendoor geschoten of ik heb het bericht niet goed verzonden, ik antwoord normaal gesproken altijd!
Ik drink nog steeds liters mocha :')

Hey Gambler,
Ik heb je 12 februari nog codes gestuurd per pb, maar ook dit keer niks van je terug gehad. Nu heb ik weer wat codes voor je, maar twijfel onderhand of Bokt wellicht onze pb conversaties dwarsboomt, want ben dit niet van je gewend :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 01:00

Nou, dat is raar... ik antwoord ook echt wel altijd! Bericht is aangekomen, dank je!! Die kan ik weet toevoegen :-) Bericht was wel geopend al... misschien was deze wel gewoon mijn schuld, als ik met klein telefoontje online ben mis ik nog wel eens iets :-(

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 15:11

GamblersCup schreef:
Nou, dat is raar... ik antwoord ook echt wel altijd! Bericht is aangekomen, dank je!! Die kan ik weet toevoegen :-) Bericht was wel geopend al... misschien was deze wel gewoon mijn schuld, als ik met klein telefoontje online ben mis ik nog wel eens iets :-(

Heb je zojuist weer een pb gedaan met codes, dus even opletten dan nu :P

Ontopic wat de DG bertreft, ik heb in Duitland choco-caramel DG gekocht, en die is best wel lekker. Iemand anders hem al geprobeerd toevallig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 15:17

Choco caramel? :oo

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 15:29

Jahhaaaa, ik! Ik lust geen chocola, maar die chemische chocolademelk lust ik bijvoorbeeld weer wel. Dat smaakt niet naar "goede" chocola schijnbaar :D Dus heb ik deze ook geprobeerd en deze lust ik ook, door de caramel, lekker!!!

Bericht aangekomen trouwens! :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 15:35

Jans schreef:
Choco caramel? :oo

Yup, net zoiets als de chococino maar dan met caramel smaak er door heen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 15:54

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG HEBBEN!

Dat verkopen ze hier weer niet he :')

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 16:00

Hm, ik kan een lucratieve business opzetten hier, als ik het zo lees :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 21:32

Ik kom vaak in duitsland maar moet toch echt eens die winkel op zoeken lol.
Ik heb mijn dolce een tijdje in de kast opgeborgen. Werd hier iets wat te gek met al dat bezoek dat enkel voor mijn clooney kwam. Nu ik die met koffie pads er neer heb gezet wilt niemand ineens koffie lol

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 00:28

Ik was net in de grootste supermarkt hier in de stad waar het schap met DG altijd uitpuilt, maar die hebben de choco caramel niet. Rij er dus niet speciaal een eind voor, ik merk dat veel winkel veel smaken niet hebben. Daarom bestel ik nog steeds alleen maar online. Daar kun je gewoon alles bestellen, nooit uitverkocht.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 12:40

Ik heb het idee dat nieuwe smaken vaak alleen via de site te koop zijn. Pas later in de winkel. Misschien in dit geval ook zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:40

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:53

Ik val even heel erg het topic binnen, maar ik heb een vraag aan jullie en jullie kunnen mij vast helpen!

Een aantal jaren geleden hebben wij zo'n DG Circulo gekocht. Wij natuurlijk met dat ding aan de slag, maar het werkte voor geen meter. Er kwam alleen water uit en werd ook niet warm. Ongetwijfeld deden wij iets verkeerd maar sindsdien staat hij te verstoffen. Ik vind het toch zonde en wil toch nog eens proberen om hem aan de praat te krijgen, dus iemand die me stap voor stap kan uitleggen hoe het precies werkt? Ik ben heel dankbaar! :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 16:16

Stekker in het stopcontact, knop indrukken (die gaat rood knipperen), wachten tot de aan/uit knop groen is en blijven brandt.
Cup erin, dichtklikken, en waterknop naar rood switchen (rood is warm water). Als er dan geen warm water uit komt, is ie stuk :j

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:51

GamblersCup schreef:
Stekker in het stopcontact, knop indrukken (die gaat rood knipperen), wachten tot de aan/uit knop groen is en blijven brandt.
Cup erin, dichtklikken, en waterknop naar rood switchen (rood is warm water). Als er dan geen warm water uit komt, is ie stuk :j

Top, bedankt! Ga er vanavond maar even mee aan de slag. :)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 22:53

Jans schreef:
https://www.dolce-gusto.nl/NL/shop/Flav ... vours.aspx

Oeh ook espresso caramel :D

Marrakech Style Tea is ook nieuw in NL, die heb ik uit Spanje al meegenomen vorig jaar juni :+ die is ook erg lekker!

Espresso caramel heb ik een paar keer bij de Jumbo gehaald. Vind het erg lekker.