Kinke schreef:Volgens mij is er in de taartelarij geen 'gat in de markt' meer. Taarten decoreren heeft zo'n enorme vlucht genomen en overal duiken mensen op die workshops geven terwijl ze zelf niet eens iets echt bijzonders maken.
Gisteren was ik even op een braderie hier in de buurt en daar stond een vrouw met een kraampje met zeepjes in de vorm van cupcakes, taart e.d. Ik had zoiets wel vaker gezien maar dit was zo mooi tot in detail gemaakt, echt prachtig.
Helemaal mee eens! Zie laatste tijd heel veel mensen die workshops geven of kvk aanvragen waarvan ik denk.. hmm niet echt bijzonder. Of nog niet eens goed afgewerkt.
prakkie schreef:zijn weer een hoop leuke taarten langs gekomen. LGK die paars/witte taart was erg mooi!
Ik heb net even mijn taartjes op de foto gezet van de proeverij. Als het goed is, komen ze zo.
Ik heb de volgende vullingen:
-mascarpone met stukjes aardbei, stukes witte chocolade en een scheutje cointreau
-pure chocolademousse met stukjes witte chocolade
-champagne bavarois
-amarena kersen bavarois
Wat zijn die amarena kersen lekker zeg! ik ben echt verslaafd gewoon. Elke keer als ik de koelkast open doe, moet ik zo'n kers in mijn mond stoppen...echt jammie!!
Die was van mij die taart!
Ohhh amarena kersen zijn wij hier ook dol op! Hebben ook een potje open staan