Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Geen idee, veel
Weet dat de printjes bestellen +/- 7 á 9 euro is per sheet exclusief 2,25 verzenden. Voor bijvoorbeeld zo'n tasje heb je al 2 sheets nodig. Dus gemiddeld heb je 1 á 2 sheets per keer nodig, tenzij de taart en het doel groter is natuurlijk.
Dus per keer ben je gemiddeld +/- 12,25 tot 22,25 euro kwijt ( 1 of 2 sheets + verzenden)
Met 19 sheets speel je quite qua bestellen en eigen aanschaf.
Falona schreef:Heb je het dan alleen over de vaste kosten van de aanschaf van de printer of kijk je dan ook naar de semi-variabele kosten van de inkt en de variabele kosten van de sheets? (De moduele kostprijsberekening komt weer boven drijven)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me haast niet kan voorstellen dat je met 19 sheets al quitte speelt, dan zou iedereen wel zo'n printer aanschaffen, want dan heb je die kosten er zo uit.
Ik weet de exacte prijzen niet van aanschaf, bestellen, inktcartridges etc. natuurlijk niet, heb me daar eerlijk gezegd nog nooit in verdiept.
Mayo schreef:Nou Linda (dacht ik) had het er laatst over dat ze cartridges had houdbaar tot ergens 2012. Dat vind ik het wel waard dan. Als ze maar krap een half jaar houdbaar zijn niet.
Maar je vind dit niet terug op de site van Bouwhuis, dat vind ik wel vervelend..