Hee Meiden! Ik ben net anderhalf uur wakker... Mijn hoofdpijn is wel weg !
Mijn dag tot nu toe:
Ontbijt: 2 vk boterhammen, met halvarine en hagelslag. Grote kop thee. Tussendoor: Ik heb net een kop koffie op, en ga zo aan mijn appel. Over circa een uur, eet ik mijn andere stuk fruit ..
Tot nu toe gaat het goed!! En ik ga dat de hele dag volhouden
Oh ja, om nog even terug te komen op de vraag: waarom besta ik?
Ik weet 't nog steeds niet. Ik weet wel dat ik vorige week voor het eerst en het laatst in m'n leven dronken was.
benangelique
Geplaatst: 08-07-09 10:26
Sizzy schreef:
Binnenkort nog lessen bij Evert ba? Gaat Noob nog steeds zo lekker?
ik zou a.s. zaterdag les hebben maar we moeten nog veel voorbereiden voor de vakantie en heb dus afgezegd. beetje jammer, maar op zich niet heel erg. als ik op vakantie ben komt hij 3 weken stil te staan. pak liever de lessen vanaf oktober dan weer op.
haaaaaai eva! hoe is het met je huisje in la france?
Huisje in La France gaat goed. Met vriendje wat minder. Ex-vrouw en moeder van z'n kind is afgelopen weekend aan borstkanker geopereerd, dus daar had hij het nog al moeilijk mee.
Ja, tussen mij en vriendje gaat 't goed. We moeten elkaar weer even zien. Is erg moeilijk om over de telefoon over dit soort dingen te praten. Je mist de connectie dan een beetje, omdat voor hem nu alles moeilijk is, en bij mij gaat alles lekker. Maar dit weekend zien we elkaar weer, dus dat scheelt.
Kan me inderdaad voorstellen dat hij het daar moeilijk mee heeft. Operatie wel goed gegaan? Fijn dat je hem van het weekend weer ziet. Telefoon is er handig, maar in dit soort situaties is het 10 keer fijner om iemand gewoon te zien en er dan over te kunnen praten.
@ Sok: Wow wat word Evel een stoere vent . Ook fijn dat je je vriend van et weekend weer ziet .. Het is idd fijner om over zulke dingen te praten wanneer je echt bij elkaar bent! .. Veel sterkte met alles!!
Sok, lekkere stoere bink heb je toch he Kan me voorstellen dat het niet altijd even makkelijk is om goed over gevoelens etc te praten via telefoon, elkaar zien is dan zoveel makkelijker. Maar lekker dit weekend weer!!
Lisje, welkom Ellen, goed zo dat je er weer op bent geklommen en dat je niet zoveel pijn hebt gehad gelukkig Kim, ik vind je planning er netjes uitzien Bicci, dat is de eerste overwinnen! Goed zo en af en toe iets lekkers is NIET erg Patries, zolang je maar hebt genoten . Ohh ik zou me ook doodschrikken van zoiets Sizzy, wat is blueberry cheesecake? Sushi nog nooit gehad, maar lijkt me echt niet lekker Succes vanmiddag! Helga, wat een schattige veulentjes! Sanne, heel veel sterkte . Wouw je valt lekker af zo te lezen goed hoor! Phoe zo vroeg wakker.. balen. Armaris, je leest het waarschijndelijk niet meer, maar HEEL VEEL plezier in Kreta Ingrid, wouw wat een mooi complimentjes meis Hoe voelt je vader zich nu? Veel plezier morgen! Eva, leuke foto phoe snap dat hij daar moeilijk mee heeft BA, heel veel succes dan he lijkt me super van zo iemand les te krijgen
Net het ziekenhuis gebeld. Ze hebben computer storing maar we moeten vanmiddag/vanavond terug bellen voor mijn knie dingen. Dus heb wel de stap EINDELIJK genomen
tegen 12 uur taxi weer in.. moet niet vergeten mn brood dan mee te nemen. zit al propvol..heb tot nu toe mn lijstje netjes bijgehouden vandaag..
toch mn planning voor morgen O: 2 volkoren boterhammen halvarine en suikerloze jam, T: brinta cracotte met 20+ kaas , sinasappel, yacult light, beker halfvolle melk. L: 2 volkorenboterhammen, 1 met 20+ kaas, halvarine en 1 met suikerloze jam. T: between-reep (calorie-tjecker zegt 99 maar op verpakking 65) A: moet nog verzinnen Toetje ook nog verzinnen..
ItsMe2
Geplaatst: 08-07-09 10:55
Ieehhhll!!! Ik nam net een hap van een mandrarijn, is tie verrot..
Nu dus maar een halve mandarijn, en heb er een glas bouillion bij gepakt!