) staat dat je ze vier centimeter tussenruimte moet geven, dus dat heb ik proberen aan te houden. Over een week of drie zouden ze te oogsten moeten zijn, dus we zullen zien. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) staat dat je ze vier centimeter tussenruimte moet geven, dus dat heb ik proberen aan te houden. Over een week of drie zouden ze te oogsten moeten zijn, dus we zullen zien. 

Oeps.. Eerste krulandijvie al opgegeten door mijn mijnen en caafs! En mijn gewone andijvie is ook bijna klaar! Spinazie en rucola in moestuin zijn ook klaar, kan ik dat het beste met een schaartje oogsten?
, die doe ik even in de zak van mijn trui
Nou ja die ene hap die ik nog kon nemen was heerlijk! De rest puree
Maar dan zie ik overal bonestaken (oke dat is nog logisch!) maar plant je ze dan langs de kant of juist in het midden? Pakken ze juist de stok vast? Of bind je hem in het midden omhoog? 
) nu maar wat échte ' kruiden in de groententuin. het is basilicum, peterselie, euhm nog wat... en heb al maggie plant en bieslook. genoeg dus! R00M_ schreef:Voor welke groente is het nu echt de tijd, dat je moet gaan zaaien? Of ben ik nu veel te laat?