Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb ook overbijt, maar het valt mensen nooit op, heb op zich best een net gebit verder, dus ik zag het niet zo zitten om een beugel te nemen
Orthodontist zei toen ook dat ik het voor het mooie kon doen, maar dat het niet nodig was, als in, ik zou er later iig geen problemen mee krijgen
Dusja, dan liever niet 
Ik ben héél benieuwd!
Komende zaterdag is er een Zumba avond, ladies only geloof k en met cocktails enzo
Wil eigenlijk wel graag heen, maar vriendinnen willen niet mee, en ik durf niet zo goed alleen
Het is wel door de sportschool geörganiseerd enzo, maar wel op andere locatie..

Zal mss idd nog wel een deel in m'n hoofd zitten, maar die broek die ik op die foto aan heb is toch echt maat xl en het truitje m, scheelt altijd zoveel
En 75 kilo bij 1.76m zit net op het randje van geen overgewicht
Echt súperslank zal ik nooit worden en hoeft ook niet
Maar als ik met broeken in maat 40 pas ben ik wel heel blij

Anders toch maar even langs de dokter?
En knap hoor, dat je de peer hebt genomen!
Ik zou het niet kunnen 
Rijbroeken maat 40 ga ik écht niet inpassen
Heb nu 44 en met hoge uitzondering eens een 42, maar moet er wel veel rek in zitten 
Staat je ook goed 
Maar hebben de hele tijd zo flauw en debiel lopen doen
Ook in een kroeg waar mss 10 mensen zaten ofzo op dat moment, wij als enige heeeelll enthousiast staan dansen
En chachacha gedanst enzo
Súperlache 
Maar af en toe even tijd voor jezelf is ook wel lekker
Kan je er daarna weer tegenaan 

En nee, écht niet door crashdieten
Ik liet de frisdranken staan, geen koekjes en snoepjes meer. Maar at gewoon netjes al m'n maaltijden en gezonde tussendoortjes. En van mezelf mocht ik dan op vrijdagavond een bakje chips en in het weekend een lekkere koek. Verder ging ik elke avond rustig een rondje joggen met een vriendin en was ik heel actief bij de paarden. Op zo'n manier kan imo óók een 13/14jarige gezond afvallen
En ik heb het er door m'n levensstijl te veranderen ook afgehouden
Een streng dieet is niet gezond, dat is het voor niemand, maar opletten met dat je gezonde dingen eet en meer bewegen en zo een beetje afvallen is zo slecht niet hoor

Als ik leuke schoenen tegenkom die goed zitten koop ik ze ook altijd
Maar heb maat 42 (ruime) en vind vaak erg moeilijk schoenen, dus soms vind ik tijjjjden niks en kom ik zo in ene 3 paar leuke schoenen tegen, nou die gaan dan allemaal mee naar huis he

*

Wordt al helemaal blij van die muziek en ik hou van dansen, dus moet vast goedkomen 
Ik moet nu echt nieuwe sneakers, maar die vallen vaak wat kleiner, dus dan kom ik niet eens in een 42

Is idd beetje jammer zeg maar

er komt per 1 mei een nieuwe collega voor Facilities, en die moet op mijn plekje komen te zitten 

Ach zal even wennen zijn, maar komt vast wel goed toch

Daar begin ik ook steeds fanatieker in te worden en mijn schoonzus heeft gevraagd of het niet eens tijd werd dat we weer samen gingen hardrennen, dus ik zal er wel weer aan meoten geloven

Maja maar ff zien 
Maja, het sporten gelukkig nog wel
Vind ik ook nog steeds echt helemaal leuk
Laatst ff dippie, die weer maar 2 keer geweest, maar ach, moet kunnen een keer

Citaat:smorgens: 5 eetlepels magere yoghurt met 5 eetlepels droge musli(geen crusli) en pot thee
middag:2 boterhammen met appel en beker thee
tussen door: broodkapje en water
avondeten: zuurkool met aardappel ,rundertartaar en bekertje appelmoes vervangen door de jus. en pot thee
Vindt het nog steeds niet vreemd dat het jojoers zijn.