[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 08:28

Goedemorgen,

denice,veel succes vandaag

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 08:41

Sanne: Als jij je prettiger voelt als je tanden rechter staan en je hebt er geen moeite mee om nog een poosje een beugel te dragen dan zou ik het doen :j Ik heb ook overbijt, maar het valt mensen nooit op, heb op zich best een net gebit verder, dus ik zag het niet zo zitten om een beugel te nemen :o Orthodontist zei toen ook dat ik het voor het mooie kon doen, maar dat het niet nodig was, als in, ik zou er later iig geen problemen mee krijgen :) Dusja, dan liever niet O:)

Katja: Dankje :o

Ingrid: Ga je ook Zumba doen? :D Ik ben héél benieuwd! :)) Komende zaterdag is er een Zumba avond, ladies only geloof k en met cocktails enzo :)) Wil eigenlijk wel graag heen, maar vriendinnen willen niet mee, en ik durf niet zo goed alleen :o Het is wel door de sportschool geörganiseerd enzo, maar wel op andere locatie..

denice: Je hebt nu ook muesli zonder haver enzo he, voor sobere paardjes, of van die koeken :)

Katia: Hier de sportschool is niet zo groot, maar de cardio kan je reserveren voor een bepaalde dag/tijd en met de krachttraining apparaten dat wisselt toch de hele tijd. Verder kan je hier gewoon als je bezig bent vragen van joh kun je me even helpen of wat is goed voor dat of dat, en als ze ziet dat je iets niet helemaal goed doet of dat het inmiddels wel iets zwaarder kan dan zegt ze dat ook altijd even :j
En dankje :o Zal mss idd nog wel een deel in m'n hoofd zitten, maar die broek die ik op die foto aan heb is toch echt maat xl en het truitje m, scheelt altijd zoveel := En 75 kilo bij 1.76m zit net op het randje van geen overgewicht :o Echt súperslank zal ik nooit worden en hoeft ook niet :P Maar als ik met broeken in maat 40 pas ben ik wel heel blij :P :))

Mloei: Dankje :o
Oeh dat is niet fijn zo'n parasiet :n :(:) Anders toch maar even langs de dokter? :) En knap hoor, dat je de peer hebt genomen! :D Ik zou het niet kunnen :))

Patricia: Wat een gave rijbroek! :D Rijbroeken maat 40 ga ik écht niet inpassen := Heb nu 44 en met hoge uitzondering eens een 42, maar moet er wel veel rek in zitten :=
Netjes idd die kleren zo :j Staat je ook goed :)

Angelique: Haha ja was echt meligheid ten top :)) Maar hebben de hele tijd zo flauw en debiel lopen doen :') Ook in een kroeg waar mss 10 mensen zaten ofzo op dat moment, wij als enige heeeelll enthousiast staan dansen _O- En chachacha gedanst enzo :)) Súperlache :D
Minders dat het ff niet wil met de studie :(:) Maar af en toe even tijd voor jezelf is ook wel lekker :) Kan je er daarna weer tegenaan :j

Lees 't stukje over die jonge meisjes die afvallen en mensen in de kantine die leven op alleen fruit.. Had maandag ook op school, een klasgenoot die tegen mij zei toen ik een saucijzenbroodje haalde "Dat zijn caloriebommetjes hoor" en zelf een appeltje ging zitten eten.. Nou dan neem ik liever 1 keer in de week lekker een saucijzenbroodje en sport ik een uurtje meer dan dat ik een hele ochtend op een appeltje leef :=
Hoewel ik trouwens wél denk dat als je 14 bent dat je op een gezonde manier kunt afvallen :j
Ik ben namelijk ook op mijn 13e zelfstandig 20 kilo afgevallen :) En nee, écht niet door crashdieten :n Ik liet de frisdranken staan, geen koekjes en snoepjes meer. Maar at gewoon netjes al m'n maaltijden en gezonde tussendoortjes. En van mezelf mocht ik dan op vrijdagavond een bakje chips en in het weekend een lekkere koek. Verder ging ik elke avond rustig een rondje joggen met een vriendin en was ik heel actief bij de paarden. Op zo'n manier kan imo óók een 13/14jarige gezond afvallen :) En ik heb het er door m'n levensstijl te veranderen ook afgehouden :j :) Een streng dieet is niet gezond, dat is het voor niemand, maar opletten met dat je gezonde dingen eet en meer bewegen en zo een beetje afvallen is zo slecht niet hoor :)

Angelique: Kan je dan niet samen met wat andere mensen gaan studeren en elkaar een beetje op weg helpen? :)

Sanne: Nieuwe schoenen is altijd goed! :D Als ik leuke schoenen tegenkom die goed zitten koop ik ze ook altijd :o Maar heb maat 42 (ruime) en vind vaak erg moeilijk schoenen, dus soms vind ik tijjjjden niks en kom ik zo in ene 3 paar leuke schoenen tegen, nou die gaan dan allemaal mee naar huis he :D :))

Balen Lana! :(:)

Ingrid: Bij de Lidl komen hartslagmeters :j
*baalt dat ze er net één van 60 euro heeft gekocht :7 :+ *

Zo, hehe, ben 'al' op pagina 54 met bijlezen :))
Maar ga zo eerst even lekker ontbijten :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:11

Woohoo, Wendy is goed bezig :D

En ja, wil wel een keertje Zumba gaan proberen...jammer dat je zo ver weg woont, anders hadden we samen kunnen gaan :+
Oh, en dan hou ik de Lidl even in de gaten :j

Ik heb deze winter al 3 paar nieuwe schoenen gekocht...tsja, als ik ze goedkoop tegenkom, dan laat ik ze echt niet staan :n

zal vast mn dag erin gooien:

O: 2 bb smeerkaas
T: eierkoek
T: 2 vb filet americain
L: 2 vb filet americain, 2 vb ossenworst
T: appel, banaan
T: evergreen
D: maaltijdsalade met tonijn, pasta, gekookt eitje, komkommer en ijsbergsla

En heb net bij de AH to go een halve liter ananas/mango/meloensap gekocht dus aan mn fruit kom ik wel vandaag :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:14

Ja idd! Zumba lijkt me zooo leuk! :D Wordt al helemaal blij van die muziek en ik hou van dansen, dus moet vast goedkomen :))
Het staat hier nu in de folder van de Lidl :j
Als ik leuke schoenen tegenkom die ik pas voor niet al teveel geld koop ik ze ook :j Ik moet nu echt nieuwe sneakers, maar die vallen vaak wat kleiner, dus dan kom ik niet eens in een 42 :+

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:16

Oeh die zijn lekker hé ingrid. Ga zo ook even naar de supermarkt fiets er toch langs als ik naar school ga.

Heb mijn hartslag meter gratis gehad scheelde me toch weer 70 euro.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:16

stom is dat he...ik vind het ook altijd vreselijk om sneakers in maat 44 te meoten kopen :=

*gaat even folder van Lidl kijken*

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:19

hmm vanmiddag maar papa even inseinen of hij heel toevallig nog naar de Lidl gaat O:)
Volgende week komen er allemaal interessante uitzetdingen in de Lidl, dan ook maar even ind e gaten houden :j

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:19

Ja maar in grotere maten hebben ze nooit die leuke :+ Is idd beetje jammer zeg maar :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:20

Bij de aldi komen ook sportkleren, ik wil een hardloopbroek en sportshirt gaan halen denk ik :)

xingridx

tis nie eerlijk }:0

xingridx

hardloopbroek? wat is daar anders aan dan een gewone sportbroek? :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:29

Die zit strak om je kuiten? := :))
Wil zowiezo wat sportshirtjes halen nog :j
Heb laatst bij de lidl zo'n fietsbroek gekocht voor met spinnen, maar oooooh wat scheelt dat joh!!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:30

ja dat geloof ik best :j
Als spinnen bevalt en ik ga er daadwerkelijk mee door regel ik idd ook wel zo'n fietsbroek :=

ik moet eigenlijk wat gaan doen maar ik wil niet :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:32

Achhh dees was maar 7 euro ofzo? Dan is 't 't proberen wel waard vind ik :Y) :))

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:33

ja dat is wel te doen idd :+

Hmm vind t niet leuk :n er komt per 1 mei een nieuwe collega voor Facilities, en die moet op mijn plekje komen te zitten :=
Zit hier net zo fijn en leuk en rustig en met leuke mensen, moet ik straks aan zo'n grote tafel met 8 man gaan zitten tussen allemaal techneuten :=
Maar mag wel zelf mn plekje uit gaan zoeken dus ik ga even snuffelen voor een plekje waar ze niet op mn beeldscherm kunnen kijken _O-

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:35

:)) Ach zal even wennen zijn, maar komt vast wel goed toch :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:39

ja komt ook wel goed en wist ook wel dat als ze een nieuwe vonden dat ik dan plaats moest maken...alleen had niet verwacht dat het ineens zo snel zou gaan :+

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:39

Ik ga vandaag ook even naar de lidl, hartslagmeter en sportkleren halen. Heb die van de Aldi ook weleens gehad, maar ik heb toch liever die van de Lidl :j
En even een zakje paaseitjes voor mijn bf :D

Alles goed hier verder? jullie praten echt onwijs veel.

ik ben dus meer gaan eten, heb nu elke dag 5 boterhammen meer naar het werk en ik val echt af als een speer. ben nu bevestigd onder de 72, zelf al weer meer naar de 71, dus ik houd goed vol.
Vanavond nog maar even sporten :j Daar begin ik ook steeds fanatieker in te worden en mijn schoonzus heeft gevraagd of het niet eens tijd werd dat we weer samen gingen hardrennen, dus ik zal er wel weer aan meoten geloven :D :D

Mijn dag van vandaag:
o: bak yoghurt met allbran
t: 2 boterhammen, 1 met vruchtenhagel, 1 met pindakaas
t: appel
l: 3 boterhammen, 2 met kaas en komkommer, 1 met pindakaas
t: sultana
t: cup a soup
a: aardappels, rundervinkje, en groente moet ik nog even kiezen :D
bew: 1,5 uur sportschool

Wat vinden jullie er zo van?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:42

Ja das wel jammer dan :j

Ik wil graag endurance gaan proberen te rijden met Tryggur, maar zat te denken om zo'n hartslagmeter van de Lidl te halen en die voor hem te verbouwen.. Zou dat gaan? Voor 15 euro is dat wel te proberen imo := Maja maar ff zien :P

Wat goed dat het afvallen zo goed gaat!
Hier niet :n Maja, het sporten gelukkig nog wel :) Vind ik ook nog steeds echt helemaal leuk :)) Laatst ff dippie, die weer maar 2 keer geweest, maar ach, moet kunnen een keer :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:42

netjes wel, Saskia :j
Op hoeveel kcal kom je?
Sultana is natuurlijk niet zo'n denderende keuze, maar ik vind hem voor de rest ok :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:44

Neuh dat weet ik, maar ze zijn wel erg lekker en ik doe dat ook niet elke dag. Vooral op de dagen dat ik sport neem ik dat soort dingen vaak :j
Ik zal straks eens even rekenen :j

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:58

Ik weet dat het niet mag, en weet ook dat er tijden zijn geweest dat ik het ook dee maar toch
Citaat:
smorgens: 5 eetlepels magere yoghurt met 5 eetlepels droge musli(geen crusli) en pot thee
middag:2 boterhammen met appel en beker thee
tussen door: broodkapje en water
avondeten: zuurkool met aardappel ,rundertartaar en bekertje appelmoes vervangen door de jus. en pot thee

%) Vindt het nog steeds niet vreemd dat het jojoers zijn.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 09:58

dat is nog een van de betere dagen die ik daar af en toe voorbij zie komen :+

ergste is nog dat ze helemaal trots zijn als ze bijna niets gegeten hebben :=

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:01

Ik zou eigenlijk mijn mond moeten houden want ten eerste vreet nog steeds niet gezond en ten tweede heb die periode ook gehad. Maar misschien is het daarom juist dat ik me er nu zo aan kan ergeren.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 10:02

ach ja :)
jij weet iig dat je fout bezig bent (geweest) :)