Een heel vroeg berichtje van mij, voor mijn doen, aangezien over een goede 15 minuten de timmerlui voor de deur staan.
Onze achterpui wordt geheel vervangen, deze is zowel in de badkamer als in de slaapkamer van paps&mams volledig verrot en die gaat er nu dus uit.
De komende vier dagen moet ik dus steeds ontzettend vroeg op, aangezien die mensen om 7.30 uur beginnen te werken.

Welkom Marieke! Jouw boktnaam kwam me ontzettend bekend voor, toen ik even na ging denken bedacht ik me dat dat was van uit het larventopic van een andere bokker..
Brr ik krijg alleen al de kriebels als ik naar die beestjes kijk, al snap ik wel waarom sommige mensen ze houden hoor

Verder zou het goed zijn om je gemiddelde eetpatroon op een dag te plaatsen, we kunnen je dan helpen met adviezen waardoor het misschien makkelijker wordt om een goed eetpatroon vol te houden.
Geloof me het werkt, want ik ben sinds ik in dit topic zit ook al een aantal kilo verloren en zonder deze meiden was me dat nooit gelukt. Soms heb je gewoon wat steun nodig zullen we maar zeggen.

Verder vind ik het erg sneu voor je dat je in een korte tijd zoveel aangekomen bent en we zullen alles proberen te doen, wat we kunnen uiteraard, om je te helpen bij je afvalrace.

Advies voor nu : probeer jezelf een vast leefritme aan te wenden. Ik weet dat dat lastig is, maar het zou moeten lukken. Ga ook als je niet kan slapen gewoon lekker in bed liggen, pak een goed boek oid en ontspan jezelf.
Wat vaak ook erg goed helpt is een warm bad of een warme douche te nemen voor je in bed gaat liggen, pak een lekkere douchegel die je helpt ontspannen [Kneipp of Palmolive bijvoorbeeld] en ga daarna naar bed.
Vaak word je door het bad of de douche toch al een stuk meer ontspannen en wordt het zo ook makkelijker om in slaap te komen. Succes!

Ik zit overigens nu aan mijn ontbijt, een volkoren pistoletje met op de ene helft een beetje paturain&komkommer en op de andere abrikozenjam.. mjum

Gisteren
Ontbijt / Brunch [11.30 uur] : één volkoren pistoletje, ene helft met twee plakjes Duitse worst en de andere helft met abrikozenjam & thee
tussendoor : - ivm laat ontbijt / brunch
Lunch : half appelpuntje met een heul klein beetje slagroom
tussendoor : handje zoutjes
tussendoor : twee volkoren boterhammen met paturain en veel komkommer
Avondeten : risotto met courgette, feta en kip. Mama was de zongedroogde tomaatjes vergeten te kopen.

Beweging : geen, ik had lekker een luierdag gisteren

Vandaag
Ontbijt : volkoren pistoletje met paturain&komkommer en abrikozenjam dus & twee mokken thee
tussendoor : appel en ..
Lunch : twee of drie volkoren boterhammen met iets.. als ik thuis kan eten dan, als ik bij Vanity eet weet ik het nog niet

tussendoor : beschuitje met een plakje kaas
tussendoor : ..
Avondeten : ..
Beweging : aan het eind van de ochtend ga ik Feli rijden en dikke kans dat madam er erg zin in heeft, ben benieuwd dus.

Ik stond vanochtend overigens nog eens op de weegschaal aangezien ik dat zaterdag vergeten was en de teller gaf maarliefst 77.3 kilo aan.. ik ben zo blij!