Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sokje87 schreef:Jeetje Anja.. klinkt moeilijk. Ik zou dan bij zo'n kerel het gevoel hebben van: als 'ie het bij een ander doet, waarom dan straks ook niet bij mij?
Ontbijt: 2MB met vegetarische smeerworst, light smeerkaas, halvarine. Activia, Actimel
T: Innocent smoothie, notenreep
Lunch: Salade met walnoten, honing, geitenkaas
T: Appel, banaan
Diner: Salade met tonijn, ei, kappertjes, tomaat en olijfolie. Marokkaanse schijf (kikkererwten) en 3 halve stoofpeertjes.
T: Yoghurt
Boyzone schreef:Mijn dag:
O: 4 snede brioche met halvarine
T: plak onbijtkoek
L: niets (het liep al tegen half 5 en dan eet ik thuis warm ivm mijn werk)
A: Kipfilet, spinazie en aardappelpuree en een peer
T: 2 bb met smeerworst
T: pakje evergreen appel of bosvruchten
T: bak yoghurt
Beweging: 15 min paardgereden, 2 uur brand- sluitronde lopen. Ik werk altijd 's avonds, daardoor wat meer tussendoortjes in de avond.
Normaal lunch ik wel, alleen liep dat vandaag helemaal verkeerd.
lana_te schreef:je onderschrift spreekt boekdelen sok
Chubby schreef:Tsja, over vreemdgaande mannen en hun minaressen die wéten dat ze zoenen met een bezet iemand heb ik zo mijn mening.. En da's geen positieve.. Blegh Anja![]()
Heb je in de gaten hoe je je laat gebruiken? En uiteraard is het de meest geweldige jongen! Dat zijn al die mannen, puur manipulatief.. Hij weet précies wat hij aan het doen is! Besef je dat hij zijn tong (of erger) voor of na jou in een ander stopt?!
Boyzone schreef:Boyzone schreef:Mijn dag:
O: 4 snede brioche met halvarine
T: plak onbijtkoek
L: niets (het liep al tegen half 5 en dan eet ik thuis warm ivm mijn werk)
A: Kipfilet, spinazie en aardappelpuree en een peer
T: 2 bb met smeerworst
T: pakje evergreen appel
T: bak yoghurt
T: bakje salade met pijnboompitten
Beweging: 15 min paardgereden, 2 uur brand- sluitronde lopen. Ik werk altijd 's avonds, daardoor wat meer tussendoortjes in de avond.
Normaal lunch ik wel, alleen liep dat vandaag helemaal verkeerd.
Ik ben bij mijn avondeten de peer vergeten te noteren.