[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denice

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 15:42

hallo meiden!

vannacht een feestje gehad, vandaag niet zo netjes gegeten Boos!

maar ik voel me niet fijn van het niet gezond doen, ik verlang naar een gezonder gevoel!

duss Haha!
vanvond naar mijn paardje fietsen, en weer lekker doorgaan!
patriesja, super zeg!
je geeft me inspiratie!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 15:59

Oei heb net op m'n donder gehad van mijn instructeur, ik word te zwaar voor mijn pony als ik echt verder met hem de sport in wil Bloos!
Wil ik recreeeren vind 'ie het allemaal best, maar het is de bedoeling om ergens hoog in de sport te gaan eindigen, en anders trekt zijn ruggetje het niet Nagelbijten / Gniffelen

Fijn. Maar aan de andere kant moet ik nu wel, ben net zoals Mocca dit jaar 10 kilo aangekomen, doordat we te snel en te veel afgevallen zijn met te weinig eten.
Streven is toch wel 62 kilo, dus nog 15 kilo te gaan..

Jullie moeten me wel helpen hoor, want ik grijp tegenwoordig te snel naar iets lekkers (gek he dat je dan 10 kilo aankomt Schijnheilig )

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:04

ilse, komop[! ik ga ook tien kilo afvallen!

we kunnen het hoor! ik wil ook naar de 62 kilo en ik kan ook haast nergens vanaf blijven, en dat moet ech anders. wel een goede stok achter de deur, de situatie met je paardje!!

We gaan ervoor hoor!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:15

Nouja ben blij dat mijn instructeur me weer wakker geschud heeft, het is niet leuk om te horen, maar ik weet het zelf ook wel.
Ben natuurlijk vorig jaar 10 kilo lichter geweest, en in de weken dat ik echt streng lijnde 11/12 kilo (dus 66/67 kilo) maar op de verkeerde manier.
Dus mensen, als jullie dit lezen; ga alsjeblieft niet lijnen door heel weinig te eten, want het gaat er dan allemaal wel mooi en vlot af, maar zoals je ziet zit het er binnen een jaar weer aan!
Gelukkig voor mij op andere plaatsen en ben ik absoluut niet zo dik meer als vroeger voor ik ging lijnen, maar de weegschaal laat toch wel zien dat het er weer bij is.

Dus ik moet maar weer een nieuw eetschema op gaan stellen, gezond, maar niet te weinig. En das best lastig kan ik je vertellen!

Vandaag:

O: Bakje griesmeelpap, 1 plakje ontbijtkoek, flesje Actimel light
T: 1 plakje ontbijtkoek
L: Kom magere yoghurt met All Bran plus, 2 plakjes kaas, druiven
T: -/? (eetlust is verdwenen, gek he Knipoog )
D: Nog onbekend, dacht iets met verse rode bieten

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:18

goed zo ilse, dat ziet er alweer goed uit.

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:23

Ik meld me ook even Lachen Vind het heel moeilijk om me te houden aan een bepaald patroon, grijp uit verveling ook graag naar iets lekkers Haha!

volgen jullie allemaal een bepaald dieet SB ofzo, of hebben jullie voor jezelf een eetpatroon opgesteld?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:27

Ziet er idd goed uit Ilse! Het gaat gewoon lukken joh! Even volhouden. Ja
Hoi VeryWell. Haha! Ik heb geen eetpatroon of bepaald dieet. Lachen Ik probeer gewoon niet tot nauwelijks te snoepen en veel te bewegen. Lachen En verder gezond te eten. Lachen Hoef dan ook niet zoveel af te vallen. Lachen

Mijn dag tot nu toe:
O: 2 BB met pindakaas en hagelslag
T: Appel + plak ontbijtkoek (Zonder boter, dat lust ik niet Clown )
L: 2 bruine broodjes met kaas
T: Appel
A: ?
T: ?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:29

Verywell: Ik zie dat je een concours in Ewijk hebt gereden. Haha! Ik was van plan daar 16 dec te starten. Ja Heb in Ewijk leren paardrijden. Haha!

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:31

Ik hoef eigenlijk ook niet echt veel, maar meer voor mijn eigen gevoel wat overtollige kilo's die er niet heoven te zitten als ik een beetje op mijn eetpatroon let.

Liedje: Ik heb idd in Ewijk een x een concours gereden Haha!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 16:33

Myra schreef:
@ Mocca: balen joh! Hoop dat het dan een beetje lukt, wel laten weten hoe het ging he. Ontploffen zal je heus niet, wees gerust Knipoog

1 uur fitnessen (50 min crosstrainer, 10 min buikspieren)
O: 250ml. halfvolle melk + bambix
T: 1 vknackerbrod
L: magere yoghurt + geschilde appel, 1 vboterham + garnaaltjes
T: druiven
A: ?
T: ?

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 17:47

@Patriesja! Die foto vindt ik gewoonweg gé-wel-dig! Géniaal gewoon Haha! En die grijns op je gezicht, super! OK dan!

Pff, ik was donderdag ziek, superveel afgevallen (1kg op een dag ofzo) de dag erna goed gegeten omdat ik me zo zwak voelde, was ik weer een halve kilo afgevallen :S Zaterdag was het s'avond verrassingsetentje voor de verjaardag van een vriendin, Heb dus geprobeert niet aan s'avonds te denken en overdag normaal te eten, lukte goed, s'avonds gewoon met de rest meegegeten, heb heel de avond/nacht zo'n buikpijn gehad Verdrietig en moest vandaag werken, pff het is allemaal zo zwaar!! Ik kan gewoon niet meer normaal eten of ik word ziek

Vandaag:
O: 1br boterham met honing
L: Beetje rode bieten + 1 pistolet met kaas
T: 2 pralines (die stonden al héél de dag voor m'n neus op het werk voor de dag van de klant, uiteindelijk bleven er nog over, die kon ik toch niet laten staan zeker Haha! )
T: Een stukje geitenkaas+obergine+tomaat
A: Sla met vege-vlees en ik denk frietjes ofzo

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 18:40

O: 2 volkoren boterhammen (jam)
T: plakje cake
L: pakje evergreen
T: pakje samson koekjes, 2 oliebollen, wat kruidnootjes, appel
A: macaroni
T: magere yoghurt of optimel yoghurt

Rare dag, maar had vanochtend tennis en vanmiddag paardrijwedstrijd, dus het was rennen en vliegen. Beweging: uur tennissen, uur paardrijden, uur fietsen. Lachen

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 18:42

Ilse schreef:
Nouja ben blij dat mijn instructeur me weer wakker geschud heeft, het is niet leuk om te horen, maar ik weet het zelf ook wel.
Ben natuurlijk vorig jaar 10 kilo lichter geweest, en in de weken dat ik echt streng lijnde 11/12 kilo (dus 66/67 kilo) maar op de verkeerde manier.
Dus mensen, als jullie dit lezen; ga alsjeblieft niet lijnen door heel weinig te eten, want het gaat er dan allemaal wel mooi en vlot af, maar zoals je ziet zit het er binnen een jaar weer aan!
Gelukkig voor mij op andere plaatsen en ben ik absoluut niet zo dik meer als vroeger voor ik ging lijnen, maar de weegschaal laat toch wel zien dat het er weer bij is.

Ach ja, je weet het, precies hetzelfde verhaal als hier he...
Gewoon zó balen.
Vorig jaar was ook ik zo'n 10 à 12 kilo lichter, en vind het vreselijk dat ik weer zo dik ben als toen ik begon.

Zullen we maar weer een nieuwe poging wagen Ilse? Haha!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:06

@Mocca hoe ging je wedstrijd?

En Ilse, Mocca en de rest, lijkt me zeer frustrerend, ik kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen als ik terug op m'n begingewicht ozu komen, maar volgens mij zou ik me er wel slecht bij voelen! Succes dames Knipoog

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:07

Jep we zijn lotgenoten Clown

Samen begonnen, en we zullen hier ook samen eindigen *LOL*

Even mijn dagplanning opzoeken..

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:10

Ilse schreef:
Vandaag:

O: Bakje griesmeelpap, 1 plakje ontbijtkoek, flesje Actimel light
T: 1 plakje ontbijtkoek
L: Kom magere yoghurt met All Bran plus, 2 plakjes kaas, druiven
T: Wasa sandwich-ding
D: Verse rode bietjes, tartaar, zilverliesrijst + light appelmoes, gevulde sla en als toetje een bakje magere yoghurt

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:14

Lekkere dag Ilse!
Beter dan mijn dag iig, die was zo rommelig. Scheve mond

Wedstrijd ging redelijk. Was onderling op de ruiterclub en ging op een paard van daar, maar het was een tuiger en ik moest de halve proef doorzitten. En nee, dat was geen succes. Clown

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:15

Ilse schreef:
Jep we zijn lotgenoten Clown

Samen begonnen, en we zullen hier ook samen eindigen *LOL*

Even mijn dagplanning opzoeken..

Vrees het wel. Haha! *LOL*

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:17

Ik heb al 4 dagen achtereen slecht gegeten, tenminste, veel gesnoept Clown
Maaltijden en ritme is netjes verder, maar loop gewoon véél te veel te snaaien tussen door Nagelbijten / Gniffelen
Wel blijft m'n gewicht hetzelfde, ik hang nu al 4 dagen op 68, geen gram meer of minder. Op zich positief, er is tenminste niets aangekomen Ja

Vanaf morgen wil ik gewoon weer verder en ook wat meer oefeningen gaan doen om strakker te worden. Ben op zich niet ontevreden nu, maar het mag allemaal wat strakker en er moet gewoon nog 3 kilo af Ja
Rotte is dat ik het zo druk heb, dat ik geen tijd heb om te sporten, ik kan hooguit thuis wat buikspieroefeningen etc doen Scheve mond

Maargoed, komende week heb ik stage: dus snoepverleidingen zijn minimaal (traktaties van kinderen uitgesloten Bloos ) en ik heb dan een heel fijn ritme van eten en tussendoortjes Ja

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:43

pffft wat kletsen jullie snel Lachen

Ik heb afgelopen weekend twee verjaardagen gehad maar ik heb me netjes ingehouden. Ik heb slecht drie stokbroodjes met filet amirican op.. Lachen Toen ik binnen kwam zei mn tante hey dunne!! Dat voelde echt goed!
Van mijn moeder heb ik ook nog een leuke nieuwe broek met rui gekregen, dat was wel nodig, ik pas al haast niets meer.

Vrijdag heb ik wel een echte eetaanval gehad en heb toen een half pak koffieleutjes op... Boos! heel slecht maar het was wel lekker. Ik heb wel de draad weer goed op kunnen pakken. Meestal als ik een keer teveel had gegeten vond ik het moelijk om voor de rest wel gezond te blijven doen en voor ik het wist at ik dan weer alleen slechte dingen..

Patriesja ik vind je foto geweldig!!!!! Dat is echt een inspiratie!!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 19:45

er is nuop sbs6 iets als "de 25 meest opmerkelijke dikkerds" ofzo ..
Misschien erg om te zeggen, maar als ik dat zie krijg ik echt even weer motivatie om mn dieet goed door te zetten Bloos

ROFL die foto van Patriesje.. Geweldig

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:37

Zo ik meld me ook weer! Weekend valt een keer goed uit, want heb vandaag nog geen na-schoolse-vreetbui gehad Go jij! Go jij!

Mijn dag tot nu toe;

o: 2 warme broodjes met filet americain
l: 2 warme broodjes met filet americain
a: aardappelen met bloemkool
t: bak magere vruchtenypghurt
straks evt. nog;
t: pakje liga continu

Maar ben dus even wat strenger aant doen nu Knipoog

Luuz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:41

Geweldige foto idd Patriesja!! Heel knap van je!!
Allemaal succes gewenst verder in goede en slechte tijden Lachen
Na gister idd heerlijk te hebben gegeten met mn vriendinnen en 1 malibu-cola ben ik vandaag weer verder in de gezonde tour gegaan..
Ik ben deze week vastbesloten af te vallen ipv van aan te komen zoals helaas afgelopen week het geval was na 2 goede afval-weken. Vandaag gegeten:
O: 2 bb appelstroop
L: 4 bb met 1 kip, 1 slankie met komkommer en 2 met tomaat
T: 2 kleine appels
A: friet met ketchup en kroket en yoghurt

Ondanks de friet kwam ik toch aardig uit met de punten voor de rest van de dag mager gegeten te hebben en savonds geen koekje meer Knipoog

Ik kan me steeds erg goed inplannen met mn punten alleen waar ik steeds een beetje op vastloop is savonds met avondeten het vlees. Die tellen zo hard aan.. Morgen suddervlees en de dag erna helemaal een ramp.. unow worst. MCFleurie... hoevee lpunten zijn die 2 dingen denk je? We zijn met zn 3en dus ik neem de kleinste unox worst wel maar zal toch wel een stuk krijgen..
Echt lastig met dat vlees, maar deze week kookt mn moeder niet want die is op vakantie dus we hebben een kookschema. Ik kan zelf op mijn dag wel mager vlees nemen, maar mn vader wil dus unox worst en suddervlees en dat soort vlees. Dat schiet niet op voor mij Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:51

Liedje schreef:
Mocca: Scheve mond Das niet fijn... Kan je nog wel ademen in het ding?
Mara, zondigen mag best hoor! Idd helemaal als je zo'n lange en zware dag hebt gehad. Nagelbijten / Gniffelen

Ben er niet uitgescheurd, maar kon echt amper ademen! Haha! En het was nog bloedjeheet ook, in mijn jasje, in zo'n stoffige binnenbak. Wist niet hoe snel ik dat ding uit moest krijgen toen ik weer thuis was! Haha!

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-07 20:56

Ach jeej... Ach gut Nog een motivatie!
Vraagje: Clown Is vanille vla 'slecht'? Nagelbijten / Gniffelen