Zooo ik kom net uit de douche! Hihihi ik had het koud dus ging ff opwarmen onder de douche!
Het is al best wel laat.. nou ja pas een uur later dan ik normaal door de weeks ga slapen en half 8 op moet. Morgen hoef ik op zn vroegst om 11 uur op want ik ga om 12 uur sporten, maar zal al wel eerder wakker zijn.
Nu nog ff gtst van vanavond kijken en dan lekker in m'n warme bed (electrische deken staat al aan )! Trusten
Zo, jullie hebben weer lekker doorgepost! Ik ga geen 10 pagina's bijlezen, maar ik kan jullie vertellen dat ik lekker aan een bakje good noodles zit! Morgen heb ik hockeytoernooi, dus dan kan ik jullie garanderen dat ik genoeg lichaamsbeweging heb!
Jullie posten inderdaad flink door!! En wat sporten jullie veeeel!! Niet normaal zeg haha.. Ik sport echt veel te weinig.. Heb op dit moment niets te rijden (wordt zadelmak gemaakt)
En ik heb daar de tijd ook niet voor nu.. werken.. werken en nog eens werken..
ik heb nog een vraag.. Morgen moet ik overdag gewoon werken 09.00/17.00 dus dan eet ik gewoon.. Maar ik heb van 22.30 tot 7.30 ook nog een actieve nachtdienst.. Dan heb ik ook altijd honger eigelijk.. Hoe zal ik het dan doen met eten? 2 tussendoortjes in de hele nacht 1 x goed eten (tosti oid)
Hoe dat met nachtdienst zit, geen idee! Ik moet er dit jaar ook aan geloven, maar heb over het eten inderdaad nog niet nagedacht
Vandaag heerlijk vrij, hoop dat ik niet teveel ga snaaien.. Ik heb wel sibnds kort een cream cracker verslaving
O: Grote kom Fruit n Fiber met magere melk, 1 cream cracker, Yakult light T: 2 cream crackers met ? L: Tosti kaas (2 volkorenboterhammen en 20+ kaas), wat ketchup en een Cup a Soupje T: Bakje magere yoghurt, banaan, sinaasappel D: Nog onbekend
Hey dames, weet iemand of de winkelds vandaah open zijn? Mijn lens is kapot gegaan :S Het is wel uit te houden maar prettig is anders...
Ilske ik zou gewoon meer tussendoortjes meenemen, je hebt immers ook een hele lange dag waarin je veel calos verbrandt, en goed eten rond 6/7 uur!
PLanning: o: magere kwark met allbran en een peer t: banaan l: twee volkoren bh met worst t: plak ontbijtkoek a: nog geen idee, heb een date haha dus kan alle kanten nog op
edit: voel me trouwens nog steeds beroerd, ben verkouden enzo dus duimen dat dat snel voorbij is
O: 2 gersteboterhammen, 1 x hagelslag, 1 x smeerkaas, handje druiven, kop appelthee T: gersteboterham met halve banaan L: ? T: halve banaan 10 km run T: ? D: ? T: ?
Ik heb dus vandaag die 10 km hardlopen en het regent hier echt zooo hard . Hopen dat het in Gent beter weer is dus .
Verder blijf ik maar rond hetzelfde gewicht hangen, maar ik ben ongesteld en zondag heb ik flink wat alcohol gedronken dus ik mag al blij zijn dat er niks bijgekomen is.
Littleann: geen idee eigenlijk. Heb je dat ding nog in dan?
Ja ik moet wel anders zie ik echt geen steek, heb hele slechte ogen (-8,5) en ik heb geen bril ofzo... Het gaat wel maar het irriteert gewoon een beetje, maar ik heb zo'n vermoeden dat de winkels niet open zijn vandaag...
Goeiemorgen allemaal Ik zit nu aan m'n ontbijt, 4 plakken brood met casselerib en een beker optimel light drink... Ga vandaag hele dag naar concours, dus weet nog niet hoe de rest van m'n dag eruit gaat zien
En goed ontbijten is idd belangrijk! Je lichaam heeft aan het begin van de dag voldoende brandstof nodig om op gang te komen. 's avonds heb je idd minder nodig, maar uiteraard ook nog wel genoeg om de nacht door te komen
Maar zie het maar zo; een auto rijd ook niet zonder brandstof, daar moet je gewoon zorgen dat hij de hele tijd voorzien is.
Mag je je hier zo maar aanmelden als je ook af wil vallen? Ik ben 1.75m en weeg 83 kilo doordat ik een tijdje op bed heb moeten liggen. Ben nu wel weer volop in beweging, maar weet nooit wat je wel en niet mag eten/snoepen.. Ik wil afvallen tot ongeveer 70 a 73 kilo, ik woog 69 kilo voordat ik ziek werd, maar dat is, denk ik, te hoog gegrepen. Ik heb als onbijt op 2 donker bruine boterhammen met boter en vruchtenhagel, 3 koppen thee en 1 glas aanmaaklimonade... Hopelijk mag ik mee doen en jullie tips gebruiken...