Ik kook sowieso heel graag met bloemkool, je kan er ook heerlijk romige saus mee maken en ook bijvoorbeeld rijst
Robin_Rikkie
Geplaatst: 11-06-16 18:45
Gisteren tagliatelle met zalm, courgette, rode en groene paprika, ui, champignon en roomsaus en daarbij nog een Griekse salade (past er eigenlijk niet bij maar tijdens t koken kreeg ik er zin in )
En vandaag salade met quinoa, courgette, rode en groene paprika, rode ui, champignon, tomaat, komkommer en feta kaas een dressing van balsamico azijn, olijfolie, mosterd en honing!
Dit was mijn eten van gisteren. Zelfgemaakte spagetti met pesto, op de huid gegrilde zalm, groene asperges en gedroogde tomaat.
Leffroi
Geplaatst: 12-06-16 13:00
Wij zijn 3 dagen naar Londen geweest en uiteraard moet je daar ook de fish'nd chips gehad hebben, een 'typisch' engels ontbijt (met een twist) en natuurlijk een pasty geproefd hebben. Heerlijk! Daar kon ik wel aan wennen hoor!
Bij een leuke pub fish and chips besteld, maar die viel behoorlijk tegen. Absoluut lekker, maar niet wat we ons voorgesteld hadden:
Daarom besloten de volgende avond een goed restaurantje op te zoeken en ja! Dit was echt heerlijk!
Zie net dat ik foto's van het ontbijt op mn camera heb staan en niet op mn telefoon. Maar dat was een beker met onderin een gepocheerd ei, met daar bovenop witte bonen in tomsaus, bacon en stukjes worst. Goddelijke combinatie! Dit was bij Leon.
En op het station nog een pasty gekocht. Was niet kapot van deze, maar de vulling was wel heel erg lekker!
En op het vliegveld in Gatwick moesten we nog lang wachten ivm vertraging, dus hebben we wat lekkers genomen bij Jamie Oliver's restaurantje. Een goddelijke chocolate pie!
Leffroi, dat bovenste is aan de borden te zien zeker bij Wetherspoons geweest? Nee dat is inderdaad niet lekker Fijn dat je het verder zo te zien wel getroffen hebt
Nee, Lord Moon of the Mall was het. Het was best lekker hoor, maar ik had er wat anders van verwacht. De eerste keer dat we in Londen waren geweest met school, heb ik ook fish and chips gehad, heel ouderwets. Met een GROOT (bam!!) stuk vis en heerlijke friet. Daar had ik me op verheugd. En ja, toen viel dit een beetje tegen. Was echt niet vies hoor, alleen niet wat ik verwacht had, hahaha.
Eulogy
Geplaatst: 12-06-16 17:40
Ja, dat is een Wetherspoons pub Ik hou sowieso niet echt van fish and chips, eerlijk gezegd! Hier in Bristol zit een van de beste fish and chip shops van de UK blijkbaar en zelfs daar was ik er niet kapot van
kim345
Geplaatst: 12-06-16 17:42
Hmmm ik ga van het zomer naar edinburgh en heb nu al zin in de fish and chips. Lekker met vinegar en dan zon groot stuk in een krant
Yunomi
Geplaatst: 12-06-16 17:43
kim345 schreef:
Hmmm ik ga van het zomer naar edinburgh en heb nu al zin in de fish and chips. Lekker met vinegar en dan zon groot stuk in een krant
In een krant krijg je het alleen niet meer
Donna89
Geplaatst: 12-06-16 21:47
Vandaag risotto met spinazie en gamba's . Kleur is wat donker. Uitje te lang gefruit. Haha Was lekker. Volgende mag de bouillon wat sterker.
Maar zelfs mijn zoontje van 11 maanden zat te smullen. Had zijn bordje eerder leeg dan ik. Haha
melanie0906
Geplaatst: 12-06-16 21:54
Gisteren uiteten geweest bij Katseveer*
Amuse:
Voorgerecht: Oosterschelde kreeft met structuren van asperge
1e tussen: Coquille en truffel
2de tussen: Tonijn met bergamot en peterselie mousse