Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Oké, gisteren curry besteld (we waren móe), maar in de regel kook ik wel iedere dag wat anders. Op Oahn's Kitchen staan leuke recepten, maar in principe kun je alles maken. Normaal eten we 2x pw aardappelen met groente en vlees, maar ik vind alleen groente en vlees zo saai, dat wordt vanavond dus de eerste keer in 2,5 week. Ik maak graag curry's, stoofvlees, groentesauzen, etc. Morgenavond staat biefstuk met gegrilde aubergine op de planning, misschien vanavond liever pasta dan broccoli (mogen konijnen broccoli? Kom ik daar ook goed vanaf).
Dus eigenlijk altijd wel Griekse of Turkse yoghurt met iets erdoor. In het weekend, als ik later uit bed ben en hartig kan verdragen, ga ik vaak gelijk door voor de lunch.
Quellian schreef:Weet niet Gribaldi, in het begin was ik ook zo beroerd en soms nog steeds misselijk... heb gelezen dat het erbij hoort. En 's avonds ook verhoging, wat Laura82 ook aangaf. Het is niet niets wat we ons lijf aandoenNeem je extra vitamines? De magnesium hielp me echt zo enorm.
Laura82 schreef:Ik las trouwens gehaktballen. Heerlijk, maar denk er wel om dat er vaak vrij veel khd in zitten. Meeste slagers gebruiken niet alleen vlees.
Quellian schreef:Ik ben het type zeikwijf dat met twinkeloogjes vraagt: 'niet om je recept te stelen, maar wat zit erin?' *blinkblink*
Gelukkig maar 1 van op.
Maar het is iig een goede opsteker! Hoeveel kcal eet je nu?
Laura82 schreef:Haha ja die keuze heb je niet echt als je bij iemand op verjaardag bentOf aan het werk en bij de slagen wat haalt
Maar thuis maak ik uiteraard zelf (khd arme) gehaktballen