Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Mijn lijstje vandaag:
O: 2 sneetjes spelt desem met fricandeau en een appel
T: banaan en 2 volkoren crackers met pindakaas
L: halfvolle kwark met whey en muesli en een appel
T: maiskoek en een halve komkommer
A: witte rijst met rendang en paksoi
D: water en thee
Vandaag lekker een rustdag. Zit op 1798 cal tegenover 1881 cal. Heb dus nog een kleine 100 cal speling. Dat houd ik maar als reserve want ik heb niet de precieze maten ingevuld maar het zijn schattingen.
xNathaliee schreef:xNathaliee schreef:Mijn lijstje vandaag:
O: 2 sneetjes spelt desem met fricandeau en een appel
T: banaan en 2 volkoren crackers met pindakaas
L: halfvolle kwark met whey en muesli en een appel
T: maiskoek en een halve komkommer
A: witte rijst met rendang en paksoi
T: latte caramel
D: water en thee
Vandaag lekker een rustdag. Zit op 1798 cal tegenover 1881 cal. Heb dus nog een kleine 100 cal speling. Dat houd ik maar als reserve want ik heb niet de precieze maten ingevuld maar het zijn schattingen.
Paksoi aan avondeten toegevoegd.
xNathaliee schreef:Hoeveel calorieën zitten er ongeveer in 1 bolletje Italiaans schepijs? Morgen komen er nieuwe smaken (kinderbueno, mergpijpjes). En gezien ik morgen toch op de 2100 cal mag en ik ga sporten en het lekker weer word wil ik mezelf erop trakteren. Wil het alleen wel inplannen dus heeft iemand een idee?
Eliine schreef:xNathaliee schreef:Hoeveel calorieën zitten er ongeveer in 1 bolletje Italiaans schepijs? Morgen komen er nieuwe smaken (kinderbueno, mergpijpjes). En gezien ik morgen toch op de 2100 cal mag en ik ga sporten en het lekker weer word wil ik mezelf erop trakteren. Wil het alleen wel inplannen dus heeft iemand een idee?
Als ik google gebruik kom ik waardes tussen de 85 en 130 kcal tegen voor een bolletje schepijs. Het zal per ijssoort en bol wel verschillen natuurlijk.
Venthe schreef:Denk dat hij uiteindelijk zo word.
Voor mijn gevoel echt (onnodig) veel gegeten.
Comments?Venthe schreef:Vandaag lange dag college (08.45 - 17.30) ik krijg dan altijd honger dus iets uitgebreider lijstje vandaag
O: 200 ml amandelmelk, 6 el havermout, 1 el lijnzaad, 1 appel, handje bananenchips en kaneel + kopje koffie met koffiemelk
T: Cappuccino, 1 speltbth met slankie smeerkaas, 250 ml thee
L: 2 speltbth met sabra auberginesspul en geitenkaas, 1 speltbth met slankie smeerkaas + 200 ml tomatensoep (schoolkantine)
T: haver spelt reep (leev) + 200 ml magere yoghurt, 20 g havervlokken met gojibessen en 90 g blauwe bessen
A: kom pompoensoep (unox), schaaltje sla en kruidenstokbroodje (7 uur thuis en moet ook nog naar stal)
T: schaaltje bitterkoekjes pudding (mona)
T2: kop verse munt thee, handje bananenchips, tros druiven
B: hele dag college + 5 km hardlopen
HorseLove92 schreef:O: Magere yoghurt (klein beetje, pak leeg gemaakt), granola, halve banaan, kopje thee
T: koffie met hv koffiemelk
L: 1 speltboterham met pindakaas en komkommer, rijstwafel met cherrytomaatjes, halve banaan, water
T: kapje van speltbrood, appel, glas cola light
A: Kiptandoori met bruine rijst (van AH), glas cola light, schaaltje magere kwarkof magereyoghurt gemengd met gele vla en scheutje choco siroop.
T: Thee, stukje chocola
T: glas drinken
B: 1 paardgereden, 1.5u ramen buiten gewassen, gestofzuigd, boodschappen doen 45 min met m'n hondje gewandeld