Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:O: 100 g haver, 250 ml halfvolle melk, water, lijnzaad; glas melk
B: Paarden verzorgen
L: 500 g magere kwark met een hand dv bosvruchten en honing
B: Wagen in- en uitpakken, 1 u ballet, 20 min. wandelen
T:Peer + latte macchiato + 3 mandarijntjesGlas vers fruitsap + schaaltje druiven
A: 1 Quorn filet,150 g gekookte aardappelen, bord bloemkool met wat kaassaus (is over van gisteren, en weggooien vind ik zonde)Twee porties verse tomatensoep (met paprika, wortel en selder), 70 g bio havermeelbrood met boter, 2 flinterdunne plakjes Tsilsit-kaas en 1 dun plakje Gouda
T: 3 mandarijntjes
Ik heb de bloemkool meegegeven aan mams, want ik had zo'n zin in soep met een boterham! Ik voer dit niet meer in in de eetmeter, aangezien het mij een net balansdagje lijkt dus de kcal wel zullen meevallen.
DV mango vind ik zo lekker in smoothies
Netjes Mandy
Oei Phor, ik hoop dat je je niet naar voelt van die vieze kip?
Door krachttraining komt mijn lichaam ook meer in balans, Chantal. De probleemzones duren wat langer, maar ik had mijn buikje nooit zo plat gekregen door alleen te lijnen. Ik heb een eerder iel bovenlichaam, waardoor je al gauw ribben zag maar met een buikje eronder. Door krachttraining heb ik nu mooiere stevigere schouders en zijn mijn borsten ook mooier van vorm, waardoor ik meer in balans lijk.
Loesje!!
Plien91 schreef:Vandaag:
O: 40g havermout, sojamelk, lijnzaad, appel, kaneel, honing; glas karnemelk
T: -
L: 3 meergranenboterhammen sojaboter/kaas/rucola,banaan
T: Appel +mandarijn2 mariakaakjes
A: Stamppot rauwe andijvie met spekjes en zongedroogde tomaat en magere rookworst
T: Magere kwark met honing +banaan + warme chocomelk
B: 1u bodybalance, 10km fietsen
fleur_yen schreef:Klinkt inderdaad als een leuk festival!
Vandaag:
O: 22 gram havermout, 14 gram boekweitgrutten, 110 gram appel, 8 gram walnoten, 6 gram lijnzaad, 12 gram rozijnen
T: Stuk speculaaspop van de bakker
L: Smoothie, 70 gram veldsla, 40 gram bevroren spinazie, 105 gram appel, 180 ml sinaasappel, 35 gram bevroren aardbeien, glas water
T: plak roggebrood, met 7 gram pindakaas, 84 gram rode paprika, 3 amandelen
B: hoop nog even tijd te vinden om te gaan hardlopen en/of paardrijden
D: 2 koppen koffie verkeerd, paar koppen thee
Ik zit ook thuis te leren en opdrachten te maken, dus ik moet me echt inhouden om niet telkens iets te gaan eten.
__Leonie schreef:O: Kleine banaan, havermout met yoghurt, lijnzaad en kaneel.
L: 2 witte zachte broodjes met kaas en cervelaat. Twee vk crackers met appelstroop.
A: 3 meergranen wraps met laatste restje van kidneybonen, mais, paprika en tomaten puree.
B: 60 min fietsen, aantal uur in de horeca werken.
Tot nu toe zover, vanavond werken dus even kijken of ik daar nog iets ga eten als
ik honger heb.
ChantalSmook schreef:http://www.koopmans.com/producten/koopm ... itgrutten/Karin wat zijn grutten
ChantalSmook schreef:Bhri fijn om te horen dat jij daar zo positief over bent. Dat is inderdaad ook mijn probleem dus fijn dat het bij jou wel echt al voor betere vormingen zorgt. En soep met brood is ook
Was zure room niet voor koude gerechten en crème freche voor warme? Dat heb ik van thuis uit zo geleerd..![]()
Dani_ schreef:Vandaag.
O: smoothie van galiameloen, slamelange, peterselie, gojibessen, lijnzaad en chiazaad.
T: neem dadels en nootjes mee naar de paarden.
Anoniem schreef:Goed inderdaad! Ik mag helaas niet geven omdat mijn bloeddruk te laag is. Heb O- dus zou wel veel mensen kunnen helpen met mijn bloed..