Ik moet om 8:30 bij het ROC in Almelo zijn. Ik heb wel gewoon eigen vervoer hoor, maar ik kan wel een extra hand gebruiken met sjouwen enzo. En natuurlijk nog belangrijker: gewoon een gezellig iemand erbij om het een beetje relaxed te houden. Je mag niet helpen met het maken van de taart maar je mag wel de hele dag aanwezig zijn, dus bij het taarten maken en bij de opnames enzo. Misschien dat Claudia mee kan Maar ik zou het wel fijn vinden om een back-up te hebben. Degene met wie ik zou gaan is ziek geworden en anderen zijn aan het werk
Ik kan niet met je mee Jolien, mijn zus ligt in het ziekenhuis, mag zelf eindelijk na 2 weken op bezoek omdat ik zelf niet fit was. Anders was ik graag met je mee gegaan!
filou
Geplaatst: 30-01-13 10:46
Vervelend Jolien dat je geen zekerheid hebt. Ik moet helaas werken en woon ook aan de andere kant van het land dus was niet erg handig geweest... Hoop dat er iemand met je mee kan!
Ik ga vandaag de kitkat + m&m taart nabootsen, ben benieuwd of het me lukt!
Laatst bijgewerkt door filou op 30-01-13 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Jolien87
Geplaatst: 30-01-13 10:48
Ah k*t zeg! Werkelijk niemand kan mee morgen. Ik kan echt wel janken. Zo onhandig dat het op een doordeweekse dag is, want iedereen moet werken of is ziek, zwak en misselijk
Ah balen Jolien. Is idd @$%#W$ dat het door de week is.
Ik ben bezig om de draak te boetseren voor mijn kasteel taart. Pff viel nog niet mee. Eerst ben ik best tevreden, tot de boel in elkeer gezet moet worden, dat gepriegel ben ik niet zo goed in. Staat nu allemaal te drogen en uit te harden. ben benieuwd of het allemaal blijft staan.
Hihi, ik heb net gekeken, de vleugels van de draak blijven niet op hun plek, dus heb er idd prikkertjes in gestopt. Nu blijven ze prima staan, terwij je ze helemaal niet ziet. Hopelijk blijft hij zo in stand. Moet alleen nu nog bedenken hoe ik het hoofd aan de romp ga bevestigen.
Nou, zo'n beetje de hele dag bezig geweest met lijstjes afstrepen of ik echt wel alles heb ingepakt voor morgen, maar volgens mij ben ik nu echt niets meer vergeten. Ik moet er alleen aan denken dat ik de biscuits uit de diepvries haal De spanning begint nu wel te stijgen, ben ik echt niets vergeten?! Morgenvroeg ga ik om 7:00 die kant op, helaas uiteindelijk zonder assistent maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb een heleboel succeswensen gehad en dat vind ik al supertof!
Even voor de degenen die graag willen kijken, het is te zien via tv-oost op de volgende tijden: 10:00 live uitzending & aftrap finale 12:00 live uitzending 13:00 live uitzending 15:00 einde live uitzending 17:20 uitzending En Dan Nog Even Dit waarin de winnaar bekend wordt gemaakt.
Ik weet niet of er een livestream op internet is, maar als je digitale tv hebt kan je het sowieso kijken als je thuis bent. En anders houd ik jullie gewoon via hier op de hoogte. Nou, nu lekker slapen en dan hopelijk morgenochtend fris en fruitig opstaan.