De taarten zijn aan het Leger des Heils geschonken. Alhoewel ik ze gewaarschuwd had dat het VEEL taart zou zijn waren ze wel onder de indruk volgens mij Heb mezelf nog niet op een foto gezien maar heb vorige week in Spanje wel een leuke foto gemaakt met mijn nieuwe paard
IngridB
Geplaatst: 15-05-12 16:20
Ahhhhh dus dat is de persoon achter Kinke . Maar wat een gaaf paard
Het is een zij Ze is 7 jaar en een Hispano Arabe. Ze heet Luna en is echt beeeeeldschoon Transport is nog niet vastgelegd maar waarschijnlijk over 2 weken al.
ClaudiaHS
Geplaatst: 15-05-12 20:03
Mooi paardje maar dat ras ken ik niet Taartjes naar een goed doel, leuk Daar konden ze vast met heeel veel mensen van eten.
Leuk om af en toe foto's van iemand te zien, hoe deze er irl uit ziet.
30 x 30 voor 1 Thomas taart, dat valt best mee. Vraag me alleen af hoe je in hemelsnaam zo'n ding bekleed Als ie af is laat je hem wel zien he?
Ik ga donderdag maar eens CC's maken met het logo van mijn werk. Kijken wat mijn rayon-leider daar van vind
Hispano Arabe is een kruising Andalusier en Arabier
Patriciavt
Geplaatst: 15-05-12 20:14
Dancertje, hoe is het inmiddels met de taart? Is het gelukt om hem opnieuw op te bouwen??
Kinke, leuk die foto's van ZZC, misschien schuif ik volgend jaar wel bij Wat een práchtig paard!! Over 2 weken is snel!!!
Claudia, jouw 'rayon-leider'?? Als ik dat woord hoor moet ik aan de elfstedentocht denken
Ik heb nog een vraag aan jullie. Ik ga binnenkort een vlindertaart maken voor een meisje dat Vlinder heet. Uiteraard moeten daar véél vlinders opkomen! Nu heb ik een beetje rond zitten kijken maar deze http://www.deleukstetaartenshop.nl/uits ... -2611.html vind ik echt heel lelijk Ze zijn zo 'stekelig' Ik heb nog niet echt anderen gezien (naar mijn zin) zijn er onder jullie die vlinder-uitstekers hebben?? En welke heb je dan??
Ik heb ook die vlinders Patricia, zou niet weten welke je nog meer hebt. Ja je hebt nog een of andere 'mal' geloof ik maar weet zo niet hoe die heet. Edit: haha je was me al voor Eh ja Rayon-leider, district-leider de baas boven mijn filiaalkleider, hoe heet het anders ??
Ik weet niet hoe het heet, maar ken 'rayon' alleen van de elfstendentocht
Heb jij die 'hoekige'? Ik wil die echt niet *heus niet eigenwijs* Denk dat ik die van m'n laatste link ga halen en die bij 'edit' heeft echt heel veel toffe molds zie ik nu! *shopkriebels*
ZZC meeting is idd leuk! Misschien sowieso leuk om eens met een aantal freubels te meeten??
Die van die link wat ik net stuurde die heeft DLT ook en een heel stuk goedkoper zelfs. *gaat op verlanglijstje zetten bij DLT*
Ik ben in voor een meeting.
Amyyy
Geplaatst: 15-05-12 20:35
Jeej, meeting, ik ben ook voor. Ben niet meer zo actief maar lees nog wel mee! Cupcakes van gister waren best lekker, wel standaard uit een pakje haha.
Deze heb ik vandaag gemaakt (met een migraine hoofd) Wat was ik blij dat ik het poppetje al klaar had. En ik was blij dat ik dit taartje zo schaamteloos kon inspipikken van Leonietje op het DLT forum Voor iemand die morgen 50 wordt
Het bruine heb ik met modelling chocolate gemaakt, had het alleen nog maar in mallen getest maar ook dit wordt retestrak. Het is veel 'stijver' dan fondant of marsepein. Dit randje kon ik zo rechtop zetten zonder dat het ergens tegenaan moest staan.
nikkialex
Geplaatst: 15-05-12 21:02
Amyyy schreef:
Ik ga vanavond cupcakes maken (alles uit het pakje ) Gekregen van mijn oma
Oeehh ik krijg ook altyd cupcake mix van me oma Oma's zijn leuk!!