Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

T lijkt mischien wat weinig maar had er echt genoeg aan. De extra reserves die ik met pasen aangelegd heb eerst maar opgebruiken haha
Ik neem voor het eerst mn eigen eten mee, zodat ik kan ontbijten en lunchen met speltproducten en verantwoord broodbeleg. Ik eet wel savonds mee, dat is meestal met een gefrituurd component erbij. Maar zelf mn avondeten meenemen voor een heel weekend gaat te ver.
En ik heb trouwens ook helemaal geen tijd om het klaar te maken..
volgende week de echte show en zaterdag sta ik de hele dag op een stand. Voor de liefhebbers: het is een gratis lifestylebeurs in Arkel, heel leuk! Ook culinaire dingen enzo.

Als ik ongezond eet ben ik altijd heel lang wakker en word om het uur weer wakker.. Nu erg moe! Vandaag maar weer gezond.

Is zo'n cracker een prima optie!
Maar wel erg gezond denk ik. Weet nog niet precies hoe mijn lijstje eruit komt te zien aangezien ik zo naar mijn paardje ga en ook nog pianoles heb dus is een beetje afhankelijk van de tijd. Maar ik denk straks tussendoor een rijstwafel en als ik weer thuis ben een salade met cottage cheese en quinoa.
Normaal had ik altijd of tijgerbrood of zaanse snijder of gewoon bruin brood. Maar nu ik gelezen heb dat Volkoren wel echt een beschermde term is in Nederland en je niet je brood zomaar Volkoren mag noemen, overgegaan op dat brood.
Al moet ik zeggen dat ik het boek van Amber volledig geloof!