Wat een leuke taarten weer en wat een leuke letters sabm. Ik ga ook weer taarten bakken voor me moeder der verjaardag (50) maar ben er nog niet zo uit wat en zou wel eens een andere vulling willen meestal doe ik aardbei kwark en banketbakkersroom.
ik vind de slagroom met stroopwafelstukjes echt super lekker... vooral als je ook een laagje caramel doet. of chocomousse (van mona) en met laagje aarbeienjam
Vanaf 2 april hebben ze bij Albert Heijn vlinder en bloemen Plungers. Misschien een leuke tip?? Kosten 5,95 per 7 stuks, maar weet niet of dit goedkoop is. Ik ga ze in ieder geval wel halen.
Slagroom warm maken, fudge blokjes erin smelten, nacht in de koelkast en dan met de mixer opkloppen. Heerlijk! En heel makkelijk . Hoeveelheden trouwens ongeveer 1:1.
Ik wil voor me ma's verjaardag een taart met witte chocolade mousse als vulling, weet iemand of je dit kan en klaar kan kopen? Bij mij mislukt chocola smelten namelijk altijd
Wat kan ik het beste gebruiken om de cc's mee te bekleden? Marsepein of suikerpasta? En dan van welk merk. Dus welke is het lekkerste? Het moet echt wit zijn.
Marsepein is meestal een beetje cremekleurig, als je spierwit wil kun je beter fondant gebruiken. Van welk merk is voor iedereen verschillend, dus je zult moeten testen/proeven om te weten welke jij het lekkerst vindt.
Bo_Y
Geplaatst: 16-03-12 15:48
Gisteren deze taart gemaakt. Was voor de moeder van een collega van mijn vriend. Die moest opgevrolijkt worden, volgens haar kinderen. Dus heb ik een taart gemaakt...
Ga vanavond een taartje bakken voor de vrijwilligers die het hele weekend komen klussen bij ons op de vereniging... Wat zal ik erop zetten enzo? En wat is een vrij algemene maar wel lekkere vulling die vrijwel iedereen lust?
hmmm ik kan kijken of ik het logo wel kan namaken!
alleen heb ik nog niet heeeeel veel kleurtjes kleurstof, hoe maak ik bordaux rood? Met rood en een heeeeel klein beetje blauw ofzo?
ullaatje
Geplaatst: 16-03-12 16:17
Wat een leuk Robotje! Idd om blij van te worden.
dat paardentaartje is ook echt heel leuk, daar zal je instructrice wel blij mee zijn.
Die fudge vulling klinkt wel heel lekker, 1:1 bedoel je daar het gewicht mee?
En kun je met meer dingen een taart afsmeren of is daar alleen botercreme voor?
_Loveshorses
Geplaatst: 16-03-12 16:21
meggiemeg schreef:
Ja morgen gaan de plaat en de schroeven er uit die er vorig jaar ingezet zijn na een ongelukje. Dank je wel.
Awwwh, veel sterkte! Hoe gaat het nu met je?
IngridB
Geplaatst: 16-03-12 19:43
Vandaag 10 cc mogen maken voor een meisje dat zondag 11 word . Vind ze zelf wel erg leuk geworden De namen van elk kind dat is uitgenodigd moest op de cc komen te staan, vandaar de verschillende namen