Ashleey_ schreef:
Die is echt heel gaaf! Vorige week nog bij de Ikea geweest, maar hij is me niet opgevallen!
De taart die je er mee gemaakt hebt is ook echt heel tof!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gerlin schreef:Ashleey_ schreef:[im g]http://www.ikea.com/PIAimages/0093222_PE230269_S3.JPG[/img]
Die is echt heel gaaf! Vorige week nog bij de Ikea geweest, maar hij is me niet opgevallen!
De taart die je er mee gemaakt hebt is ook echt heel tof!
Clausje schreef:Kan iemand mij misschien helpen...
ik wilde dalijk graag een leuk bol taartje gaan maken,
nu is mijn vraag of ik ook ergens in de winkel / supermarkt masepijn en botercrememix kan kopen?
ik weet dat het op internet te bestellen is maar ik wil graag dalijk al beginnen
alvast bedankt!
Jaime_ schreef:ik ben ook weer terug van vakantie, dus ga ook weer druk aan t bakken de komende tijd! heb hier weer leuke creaties voorbij zien komen!
@MM, heb je niet toevallig een barbievorm biscuit voor mij te koop?las geloof ik dat jij die vorm had?
gisteren etentje gehad met zelfgemaakte creme brulee, dus erg veel eiwitten over.. dus nu maar frambozen merinques gemaaktzitten in de oven, dus ben benieuwd of ze gaan lukken...
Anne. schreef:Iemand nog tips voor de strik die ik ga maken?
Ik ga zometeen beginnen aan de lusjes, laat ik een dag en een nacht goed drogen/uitharden. Zaterdagochtend ga ik dan de taart maken en alles in elkaar zetten.