Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hyppolyte schreef:Ja dat wel, daarom wilden ze 'm ook niet aansnijden, ze willen 'm morgen ook nog kunnen laten zien, dus nu komen er een paar volwassenen (familie) morgen terug om hun stukje taart op te eisen, dat ding is veel te groot, die kunnen ze nooit met alleen die kinderen op.
Maarja, wel een beetje jammer natuurlijk, hij is toch uiteindelijk om op te eten.
Preddy schreef:Ik ben degene hier met een banketbakkersdiploma maar zoiets moois is er nog niet uit mijn handen gekomen!Zie dat je dus een nieuwe hobby hebt, echt supermooi! Helaas lust ik geen marsepein
Anders had ik mn verjaardagstaart bij je besteld.. Hou het nu bij home-made (dat dan weer wel) monchou
hyppolyte schreef:Nou, assepoester is klaar hoor, ik heb 'm naar het voorbeeld op de site van wendy gemaakt:
http://4theloveofcake.nl/mediapool/55/552477/images/assepoes_1.jpg
En dit is 'm geworden, helaas is ie wel een beetje aan het zweten
Oh, vulling ondertaart: Bokkenpootjes en caramelslagroom (afgesmeerd met de laatste)
Jurk: bramenjam en banketbakkersroom (afgesmeerd met botercreme)
hyppolyte schreef:NOu, ik kan evengoed nog wel een workshop gebruiken hoor. Het bekleden van de taart behoeft nog wel enige oefening, boetseren ben ik altijd al gek op geweest en dingen namaken lukt me nog wel. Maar ik vind het nog wel knap lastig om die marsepein strak om de taart heen te wurmen. Maar dit is uiteindelijk nog maar m'n 3e of 4e taart ofzo.
MamaMiesje schreef:Tassie78 schreef:ik heb nu opdracht voor 2 varkentjes in de modder taarten1e en 2e kerstdag
kan je trouwens die varkentjes nu al maken als je ze pas over 2 weken nodig heb ?
Ja hoor, gewoon bewaren in een luchtdicht bakje en in het donker