Pivanti schreef:Ellen, ik heb een abonnement gehad en ging toen spinnen en fitness (nou ja dat fitness vind ik nogal saai) en spinnen kan niet echt met m'n blessure aan mn rug/schouders... uiteindelijk gestopt.. Maar nu wil ik misschien wel bij een andere sportschool een abonnement nemen, daar hebben ze nog wat meer verschillende lessen en ook pilates, wat ik moest gaan doen van de fysio... Maar morgen eerst een proefles bij een dansschool, hiphop streetdance. kijken of dat leuk is...
In Dronten met binnenbak... de manege? En die stal van Schurer op de wisentweg heeft een binnenbak... verder zou ik het niet weten...
Ik heb toen met die haf op de oude bosweg gestaan.. maar hebben ze alleen een buitenbak, weet ook niet hoe die bak in de winter is, want ik heb er in de zomer gestaan.. Welk vlakbij het bos! In de winter heeft ieder paard een eigen paddock je waar die heel de dag in staat en in de zomer gaan ze in kleine groepjes het land op. Alles wordt gedaan voor je. En kostte toen geloof ik 205 euro.. ook wormenkuren zitten erbij in, en brokken. Aardig eigenaar... staan iets van 20 paardjes
Ik ga is kijken bij Schurer
(even zoeken op internet bedoel ik) 
Bedoel je deze? http://www.paardencentrumdronten.nl/Paa ... /Index.htm
Baal wel, kan nergens een e-mail adres vinden..