[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:12

Okee,
Ik zal zowiezo wel moeten, ik heb een beetje teveel speling in mijn gewrichten, dus moet echt aan spieropbouw gaan doen.
Train ik meteen mijn buikspieren..Lachen
Daarna ga ik het paardrijden ook weer oppakken, en blijf naar de sportschool gaan..Knipoog
1x in de week, meer niet Knipoog

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:15

Ellen, ik heb een abonnement gehad en ging toen spinnen en fitness (nou ja dat fitness vind ik nogal saai) en spinnen kan niet echt met m'n blessure aan mn rug/schouders... uiteindelijk gestopt.. Maar nu wil ik misschien wel bij een andere sportschool een abonnement nemen, daar hebben ze nog wat meer verschillende lessen en ook pilates, wat ik moest gaan doen van de fysio... Maar morgen eerst een proefles bij een dansschool, hiphop streetdance. kijken of dat leuk is...

In Dronten met binnenbak... de manege? En die stal van Schurer op de wisentweg heeft een binnenbak... verder zou ik het niet weten...
Ik heb toen met die haf op de oude bosweg gestaan.. maar hebben ze alleen een buitenbak, weet ook niet hoe die bak in de winter is, want ik heb er in de zomer gestaan.. Welk vlakbij het bos! In de winter heeft ieder paard een eigen paddock je waar die heel de dag in staat en in de zomer gaan ze in kleine groepjes het land op. Alles wordt gedaan voor je. En kostte toen geloof ik 205 euro.. ook wormenkuren zitten erbij in, en brokken. Aardig eigenaar... staan iets van 20 paardjes

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:17

Ik zal echt aan fitness moeten gaan doen..
maarja vind het opzich niet zo heel erg..
Ik ben soms nog al een stresskipje, en dan ff sporten en niet aan de stress denken ik wel fijn Lachen

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:19

Wow Patricia 'maar' €205,-
Bij ons betaal je voor dat zelfde, €335! Vind ik best veel..

Edit: Foutje, bij ons zit er dan wel een bi-bak bij..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:20

Pivanti schreef:
Ellen, ik heb een abonnement gehad en ging toen spinnen en fitness (nou ja dat fitness vind ik nogal saai) en spinnen kan niet echt met m'n blessure aan mn rug/schouders... uiteindelijk gestopt.. Maar nu wil ik misschien wel bij een andere sportschool een abonnement nemen, daar hebben ze nog wat meer verschillende lessen en ook pilates, wat ik moest gaan doen van de fysio... Maar morgen eerst een proefles bij een dansschool, hiphop streetdance. kijken of dat leuk is...

In Dronten met binnenbak... de manege? En die stal van Schurer op de wisentweg heeft een binnenbak... verder zou ik het niet weten...
Ik heb toen met die haf op de oude bosweg gestaan.. maar hebben ze alleen een buitenbak, weet ook niet hoe die bak in de winter is, want ik heb er in de zomer gestaan.. Welk vlakbij het bos! In de winter heeft ieder paard een eigen paddock je waar die heel de dag in staat en in de zomer gaan ze in kleine groepjes het land op. Alles wordt gedaan voor je. En kostte toen geloof ik 205 euro.. ook wormenkuren zitten erbij in, en brokken. Aardig eigenaar... staan iets van 20 paardjes

Ik ga is kijken bij Schurer Haha! (even zoeken op internet bedoel ik) Tong uitsteken

Bedoel je deze? http://www.paardencentrumdronten.nl/Paa ... /Index.htm

Baal wel, kan nergens een e-mail adres vinden..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:30

Ja die bedoel ik. Denk alleen dat ze best duur zijn... Knipoog
Paardencentrum Dronten VOF

Wisentweg 9
8251 PB Dronten

T: 0321 - 331 397

F: 0321 - 330 605

info@paardencentrumdronten.nl

www.paardencentrumdronten.nl

Sanne, ja was best een aardige prijs he Zou die stal wel hier in de buurt willen hebben Knipoog maar helaas...

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:34

Ik heb heel erg lekker gegeten Patricia, heb nu alleen echt ongelooflijke buikpijn.. Scheve mond

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:51

Ohh dat is wat minder dan.. Ach gut

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:53

Ik was even vergeten dat ik altijd darmproblemen krijg na het eten van dit gerecht.. *blond Clown

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:54

Dat is vervelend Belinda. Buikpijn is niet fijn. Hopelijk is het snel over! Ach gut

Ik ga slapen.. Bloos Trusten.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:56

Welterusten Lachen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 20:58

Ik voel me na een bezoekje aan de wc al een heel stuk beter haha. Nagelbijten / Gniffelen

Slaap lekker Sanne!
& laat dat Bloos poppetje maar weg, het is helemaal niet erg als je lekker vroeg je bedje in wilt. Knipoog

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:03

oh gelukkig Belinda!

Oeps, even vergeten dat er vanmiddag nog visite kwam voor mn verjaardag Schijnheilig dus vanmiddag lekker paar toastjes op met filet enzo, en lekker rosé bier op Haha!

En heb een stel pollepels, een garde, een bakkwastje en een rasp gehad Clown

nu even lekker douchen, kamer nog even stofzuigen en dan bankhangen met vriendje! Haha!

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:05

Weltrusten Sanne!

Ik ga even m'n scooter bij mn ouders halen want die heb ik morgen weer nodig om half 7 s'ochtends... pff

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:07

Leuke cadeautjes Ingrid en een paar toosjes en wat bier kunnen echt geen kwaad hoor. Lachen

Oeh dat je die nu nog moet halen Patries, da's ook niet heel fijn.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:12

Ze wonen nog geen 5 min lopen hier vandaan Knipoog Maar de vriend van me ma had even olie verversd enz

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:19

Oh dat scheelt. Ja

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:42

slaap lekker sanne!

plaats je het recept nog even belinda? kijken of wij er geen buikpijn van krijgen... Clown

wij uiteindelijk pannenkoeken gegeten, moest ook op zag ik op de verpakking. smaakte me alleen niet zo, dus het bij 4 kleintjes gehouden met alleen suiker als beleg.
morgen de rostirondjes doen maar

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:10

Patricia, super! Ik denk dat ik daar toch is een kijkje ga nemen. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik doe rijden met mijn 'oren' zeg maar en niet met mijn 'ogen'. Dus in een buitenbak hoor ik allemaal geluiden, waardoor ik ook niet goed kan concentreren op mijn paard, en in een binnenbak kan ik zeg maar goed naar haar 'luisteren'. Nou ja kan het niet uitleggen laat maar Clown

Belinda, wat heb je gegeten waardoor je buikpijn heb gekregen?

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:15

Oke snap het wel een beetje hoor Paulien Lachen Ik hoop voor je dat de prijs meevalt daar! Is dat ook niet te ver voor je vanuit swifterbant?

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:28

Tot mijn grote spijt lukt het mij totaal niet meer om te posten op bokt. Het is weer een hele tijd geleden en loop z'n 80 pagina's achter. mss ook omdat ik totaal niet meer hoef te veramgeren, maar toch klets ik graag mee.

Omdat ik 1/2 bij papa woon en daar niet op pc zit heb ik het nog moeilijker om te posten. Dus van mij naar jullie

JULLIE ZIJN EEN TOFFE BENDE MAAR HET IS MOEILIJK VOOR MIJ OM VEEL TE KOMEN SORRY DAARVOOR, ik doe mijn best om af en toe op te komen dagen tot ik het minder druk heb. Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:37

Patricia, ik ga ze binnenkort even mailen Lachen

Lana, jammer meis! Ik vind jouw ook een hele toffe, leuke meid! Jammer dat je weinig mee kan kletsen!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 22:44

Ik zal het morgen even hier neergooien, heb op het moment ruzie met m'n ouders en voel totaal geen behoefte mijn kamer te verlaten..

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 23:05

Lana, leuk dat je weer eens even komt posten Lachen

Belinda, wat naar, ruzie met je ouders... Scheve mond

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 05:51

Hallo allemaal, is het goed als ik hier mee kom kletsen? Ik denk dat het helpt als ik wat meer kan praten over m'n pogingen om weer op mn oude gewicht te komen, want ik heb hier in mn omgeving niet zoveel aanspraak.

Ik ben Marieke, 22 jaar oud en ik ben de afgelopen jaren zo'n 40 kilo aangekomen. Tot enige weken geleden zat ik op m'n top, 116 kilo (ik ben 1.83m). Ik sportte vroeger veel, mn stofwisseling was sky-high en ik kon alles eten. Het komt er op neer dat ik van de ene op de andere dag stil ben gaan zitten (vrij letterlijk, ik bewoog me eigenlijk alleen nog naar beneden om eten te halen), ik kreeg bepaalde medicatie waardoor ik ook aankwam en bleef natuurlijk gewoon dooreten. Mijn cola-verslaving hielp ook niet echt, er gingen met gemak 2 flessen op een dag in.

Nu zijn we 4 jaar verder en vraag ik me af hoe het zo ver heeft kunnen komen. Ik kan wel stellen dat ik een eetverslaving heb, ik grijp ook naar eten om me beter te voelen. Ik voel me vreselijk in dit lichaam en ik kan er gewoon niet meer omheen; het moet er weer af. Ook omdat ik een hoge bloeddruk heb (dit is in de eerste plaats te wijten aan een ziekte, maar dit gewicht zal er zeker niet bij helpen). In principe wil ik weer op mn oude gewicht komen, maar als ik me met een paar kilo meer ook geweldig voel vind ik dat ook prima.

Ik ben naar de lokale sportschool gestapt waar ik nu dieetbegeleiding krijg en 2x per week sport. Het is doorbijten maar de eerste kilo's zijn eraf. Ik probeer er niet teveel naar te kijken, maar 2 dagen geleden stond de schaal op 109 Lachen

Ik vind het "anders eten" nog erg moeilijk en vind het elke dag weer lastig om het avondeten te verzinnen. Ik ben altijd een moeilijke eter geweest en veel dingen die ik nu moet gaan eten gaan er echt niet in. Ook is er nog steeds ongezond eten in huis (cola, chips en aanverwanten) omdat mijn vriend het niet wil en hoeft te laten, en dat vind ik ook moeilijk. Ik koop het zelf niet, maar hij doet ook wel eens boodschappen. We krijgen ook wel eens bezoek natuurlijk, dus er moet ook wel wat in huis zijn.

Goed, dat was mijn verhaal wel zo'n beetje. Zoals jullie kunnen zien aan de tijd is mijn biologische klok ook kapot, ik heb nog niet geslapen. Ik heb niet echt structuur in m'n dagen en dat maakt het regelmatig eten ook heel erg lastig. Ik doe verwoede pogingen om dit te verbeteren maar dat lukt nog voor geen meter.

Gegroet! Haha!
Marieke