gisteren helemaal niets gedaan. alleen maar op de bank gehangen met mijn been omhoog en hans gecommandeerd om het konijnenhok schoon te maken, boodschappen te doen en te koken.
vandaag gaat het met mijn knie dan ook een stuk beter. het doet nog wel pijn, maar kan weer redelijk buigen en ook kan ik weer normaal traplopen. morgenochtend alsnog de dokter bellen voor een afspraak en dan zien we wel.
de 10 km wedstrijd volgende week kan ik in ieder geval op mijn buik schrijven. k u t zooi dus, want train daar al een half jaar voor

gisteren een slechte dag gehad. onder het mom 'dinsdag ga ik naar de dieetiste en dan gaat het roer radicaal om' heb ik me redelijk vol gepropt.
o: yoghurt met cruesli
t: 20 mintdrop-staafjes
l: 1 krentenbol
a: pita kaas, 3 pita's shoarma met heul veul knoflooksaus
t: 6 handjes nibbitchips, 15 zwart/witjes
ik weet het; geen goede dag, te weinig tussendoortjes en te weinig lunch....
voor vandaag:
o; magere yoghurt met cruesli
t: pakje crackertjes
l: 2 krentenbollen met boter, 1 banaan
t: studentenhaver
a: burrito's
t: x
verder hebben hans en ik afgesproken dat we vanaf volgende week zaterdag weer gaan klussen. althans.. .hij gaat klussen en ik doe de randzaken als huishouden e.d.
we moeten namelijk vanaf dat we hier wonen (al bijna 5 jaar) de zolder nog opknappen. de zolder verkeerd echt in erbarmelijke staat en moet dus van boven tot onder gestript worden en weer worden opgeknapt. 1 kamer hebben we vorig jaar al gedaan, nog 2 te gaan....