Ik ga eens kijken of er ergens op inet een nederlandse vertaling te vinden is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse schreef:Mag ik trouwens even de tip geven van de flesjes Optimel Control? Het werkt echt heel goed
ladyjoy schreef:Mijn dag:
O: 2 br boterhammen met kipfilet
T: 1 br boterham met D'light Jam
L: 1 br boterham met D'light Jam, half bord boerenkool en 1.5 gehaktbal(Boerenkoolfeest op mijn stage)
T: banaan
T2: wafeltje
A: kippensoep met stokbrood
T: peer
Veel heen en weer gelopen vandaag, door de sneeuw reden de trams ook niet meer *zucht* dus moest naar huis lopen. Wilde nog naar m'n paard, maar sta denk ik 1.5 uur in de file en ik ga om 7 uur een pc kopen met mijn vader, dus dat red ik niet (ben ook net pas thuis).
Word een beetje erg moe van mijn stagebegeleidster. Sorry hoor maar ze ZEURT echt. Alle stagiaires hebben het veel makkelijker: mogen vroeger weg, minder gezeik. Ik moet nu elke dag uiterlijk half 9 komen (de rest komt rond kwart voor) en moet langer blijven. Ook heb ik teveel dagen verzuimd volgens haar, terwijl je 10% mag en ik daar nog echt niet op zit. Ik moet 20 uur stage lopen in de week, officieel, maar dat red je nooit op een basisschool en zij neemt mij dat kwalijk.. zucht
Toen de trams niet reden, ben ik langs de supermarkt gegaan en ik heb echt heel veel slechte dingen gekocht, ben ook echtdoor dat mens.
![]()
![]()
![]()
![]()