Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Natuurlijk zijn er dingen die ik minder lekker vind, zoals aardappelen ofzo, maar als iemand dat voor me maakt, eet ik het gewoon op.

Anoniem schreef:Amandavd schreef:Sorry maar wat een rare opmerking.
Wat vind jij nu weer raar aan wat ik tik? Als je goed zou lezen, zou je trouwens zien dat het een vraag is.
Maar joh, als je echt perse zout op je slak wil.
Ontopic; Slakken. Die lust ik niet. Wat een gekke structuur.
als je het over zout op slakken leggen hebt. Terwijl je ze niet eens lust
maar bier krijg ik niet weg. Alleen Guinness dan weer wel
Anoniem schreef:Amandavd schreef:Wat een rare vraag dan.als je het over zout op slakken leggen hebt. Terwijl je ze niet eens lust
Maar wat is jouw probleem nou eigenlijk? Of ben je gewoon even dom aan het doen tegen me omdat je daar zin in hebt?
Als je geen commentaar wilt krijgen zeg dan niks. Fireheart schreef:Ir111 schreef:Zacht gekookt eigeel...
Ohhh ja gatver, dit is zo goor!
Die smaak, de structuur... word er altijd onpasselijk van
Gracezellaa schreef:[ [url=m/JArJbp.png]Afbeelding[/url] ]
Koriander dus
Amandavd schreef:Zooooo, met verkeerde been uit bed gestapt? Jij insinueert dat mensen dingen niet willen lusten omdat er zoveel verschillende soorten van iets zijn, wat btw nergens op slaat, ik vind dat een rare opmerking waarop jij vervolgens bijdehant gaat doen, je krijgt een bijdehandte opmerking terug en dan word je boos? Steek die bitchy attitude van je lekker ergens waar de zon niet schijnt.Als je geen commentaar wilt krijgen zeg dan niks.
Anoniem schreef:Amandavd schreef:Zooooo, met verkeerde been uit bed gestapt? Jij insinueert dat mensen dingen niet willen lusten omdat er zoveel verschillende soorten van iets zijn, wat btw nergens op slaat, ik vind dat een rare opmerking waarop jij vervolgens bijdehant gaat doen, je krijgt een bijdehandte opmerking terug en dan word je boos? Steek die bitchy attitude van je lekker ergens waar de zon niet schijnt.Als je geen commentaar wilt krijgen zeg dan niks.
Kappen nou hoor gekkie.![]()