Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 
Qerty schreef:aikon schreef:Hier ook de eerste plantjes boven ennnnnnnnnnn weer weg@#$%^&*(
Slakken. Ga dus maar flink in slaan aan slakke korrels/bloedmeel en koperband. Mijn moestuintjes zijn geen Macd voor slakken.
![]()
Mooie bakken komen voor bijHelaas mag ik door kijkoperatie niet zelf bakken te maken/te halen (die bakken omhoog tegen de muur is mooi
) de komende 2 weken.
Moet "rustig" aandoen. Hoe kan dat met dit weer en tuinkriebels?
Ja, hier ook wel vrees voor slakken. Vorig jaar van mijn zusje wat pluksla gekregen en die waren in no time weggevreten. Alle eierschalen en koffiedik zijn hier opgespaard en vormen nu het slabed. So far nog geen last van slakken.
Wel een andere moestuin vernieler..
[ [url=m/3yrfuh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan me goed voorstellen dat het frustrerend is om met dit weer rustig aan te moeten doen. Beterschap!
Buurt tijgers vinden dat mijn tuin hun privé bak is. Schijten zelfs in de kippenren.
Matheno schreef:Wat een leuke opstelling zo!
Trouwens.. Praxis heeft die trapsgewijze moestuinen in de aanbieding voor 10 euro.
Zoiets zeg maar:
[ Afbeelding ]

Staat het mooi droog.

ShadowFax schreef:Welke zaden vinden jullie het ‘leukste’ uit de MM lijn? Of gebruiken jullie andere zaden?

pmarena schreef:De MM-mix is niet zo zwaar, maar bij flink regen zal het water wel meetellen. Dat sijpelt er natuurlijk ook onderuit dan dus echt super droog staan zullen spullen niet lijkt me.
. Ik heb ook geen plastic bakjes liggen en had er maar eentje nodig.