Ik zit idd te denken aan de Vis-cuisine, varkenshaas, beenham enz, dat gaat normaal in de oven.
Maar minder vet dan dat het uit de oven komt? Bijv. vlees en vis gaat gewoon in Alufolie in de oven
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Santos_05 schreef:Oliebollen? Wat dat een succes?
Ik zit idd te denken aan de Vis-cuisine, varkenshaas, beenham enz, dat gaat normaal in de oven.
Maar minder vet dan dat het uit de oven komt? Bijv. vlees en vis gaat gewoon in Alufolie in de oven
Oliebollen bij de bakker gehaald en dan opwarmen in de airfryer. Jum. Zelfde als met de verse appelbeignets van de ah.
Wilde hem op oudjaarsavond bijna meenemen naar mn tante 
Angelaa2 schreef:Santos_05 schreef:Oliebollen? Wat dat een succes?
Oh die waren goddelijk uit de AirfryerOliebollen bij de bakker gehaald en dan opwarmen in de airfryer. Jum. Zelfde als met de verse appelbeignets van de ah.
Heerlijk knapperig en warm kwamen ze eruit. Uit de magnetron worden ze zo vies slap.. Voorheen at ik niet zo graag oliebollen, maar nu welWilde hem op oudjaarsavond bijna meenemen naar mn tante
ik bak altijd zelf, dus dat had ik in gedachten

Silly1972 schreef:Ik zie op sommige foto's een papiertje in het mandje liggen, is dat bakpapier?
Silly1972 schreef:Ik ga vandaag eens vissticks proberen, hoelang en hoeveel graden raden jullie aan?
Leffroi schreef:Silly1972 schreef:Ik ga vandaag eens vissticks proberen, hoelang en hoeveel graden raden jullie aan?
Die heb ik al eens geprobeerd. Staat volgens mij op de verpakking hoe lang. Ik dacht dat ik ze, zonder voor te verwarmen, 10 minuten heb gehad op 180 graden. Ze blijven wel wat slapjes, maar de korst is lekker krokant!

Tink89 schreef:Silly1972 schreef:Ik zie op sommige foto's een papiertje in het mandje liggen, is dat bakpapier?
Ja, als je dingen hebt die bijvoorbeeld kaas gaan lekker, scheelt dat schoonmaken.
Hoeft niet, dan moet je daarna je airfryer zelf gewoon schoonmaken.
En ik zet niks op de bodem, dan kan de hete lucht er namelijk niet meer omheen. Ik heb een vierkant glazen ovenschaaltje van ikea en dat past er perfect in.
Edit: deze dus http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40058763/

)
Leffroi schreef:Vandaag probeer ik ook pasteitjes in de airfryer. De brownies vind ik niet zo geslaagd, maar denk dat dat meer aan mijn 'mengkunsten' ligt, dan aan de airfryer.
We hadden nog wat stoofvlees over van gisteren, dus wilde de uitdaging wel aan gaan. Om nou speciaal voor pasteitjes stoofvlees te maken.. Nee. Maar dus eerst een uitje met wat knoflook gefruit in de pan, samen met wat kastanje champignons en 2 juslepels voor een smeuig effect. Daarna wat erwten er bij en de oan uitgezet, deksel er op. Zo konden de erwtje ontdooien en de rest afkoelen. Toen 2 eetlepels op een plakje bladerdeeg gedaan en dichtgevouwen. Heb ze nu eerst 10 minuten op 180 graden er in. Ben heel benieuwd!