Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Wat eet je gemiddeld Natasja, eet je wel 3 maaltijden en 2 tussendoortjes oid. Gewoon vaste structuur zorgt al dat je aan kan komen. Probeer eens 6 broodjes te eten elke dag + 2 flinke tussendoortjes. En dan avondeten met veel koolhydraten.
NatasjavE schreef:Weet een van jullie overigens goede vullende en calorierijke vegetarische producten.
Zoals gezegd heb ik gemiddeld meer nodig dan de meeste.
Met bonen, noten en kaas kom ik er niet.
Val sinds we alleen vega eten best wel af
Suliko schreef:En pompoen en bataat als soep dan? Dan is het niet weeïg en het zoete haal je weg met kruiden.
Ik vind alle groentes in soep of taartvorm direct zo anders smaken.
En anders weet ik het ook niet haha, wel lastig!
dinek123 schreef:Ik wil even de mensen waarschuwen die zeggen alleen vlees te willen eten bij etentjes;
Als je heel lang geen vlees eet en daarna opeens wel kan je lichaam daar raar op reageren (hele erge buikpijn bijvoorbeeld), kijk daar dus wel mee uit!
Fenrir schreef:Wat zie jij als een boterham, twee sneeën brood op elkaar of een helft daarvan? Dat kan ook nog verschillen per persoon nl.Ik vind 6 boterhammen (twee sneeën op elkaar) niet zo heel veel eigenlijk. Icm de rest snap ik wel dat het misschien niet genoeg is.
dinek123 schreef:Ik wil even de mensen waarschuwen die zeggen alleen vlees te willen eten bij etentjes;
Als je heel lang geen vlees eet en daarna opeens wel kan je lichaam daar raar op reageren (hele erge buikpijn bijvoorbeeld), kijk daar dus wel mee uit!
Suliko schreef:dinek123 schreef:Ik wil even de mensen waarschuwen die zeggen alleen vlees te willen eten bij etentjes;
Inderdaad, zelf ben ik nog niet heel lang vegetariër (er voor al wel heel lange tijd flexitariër, grotendeels geen vlees), dus ik zal dat nog niet echt hebben. Maar mijn vriend is al heel wat jaren vegetariër en als hij een keertje vlees eet gaat hij echt verschrikkelijk zweten de hele nacht lang.