Cayenne schreef:Jeetje, nog best veel mensen die nog nooit spruitjes hebben gegetenIk vind het heerlijk ruiken! Echt zo'n winterluchtje. Vooral met magere spekjes en champignonnen zijn ze heerlijk
![]()
Avocado ga ik morgen halen. Ben erg benieuwdDe meningen zijn verdeeld, lees ik
Zorg in ieder geval dat je een goed rijpe* hebt. Gelijkmatig in te drukken zeg maar, en niet een steen of een steen met aan een kant een soppige bruine plek. Heerlijk om gewoon uit te lepelen met een beetje peper en zout, of inderdaad een guacamole of salade mee te maken.
* Ik ben in Nederland helaas nog nooit echt rijpe avocado's tegengekomen. Wist niet eens dat die bestonden totdat ik in het seizoen in Kenia was.
Ik vind het heerlijk ruiken! Echt zo'n winterluchtje. Vooral met magere spekjes en champignonnen zijn ze heerlijk
De meningen zijn verdeeld, lees ik 
ze moeten nog een beetje bite hebben dan is de structuur ook prettig zijn ze ook nog mooi van kleur. Ik kook ze vaak met een beetje nootmuskaat of roerbakken met beetje Spaanse peper

mijn hemel, ik was ervan overtuigd dat ik geen avocado lustte maar die uit Kenia, zelf vers van een boom geplukt... Heerlijk.