Hello Fresh, Marly Spoon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ponyparadijs

Re: Hello Fresh, Marly Spoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:02

De groentes zijn echt van een hele goede kwaliteit die kan je rustig een dag of 5-7 bewaren.
Vlees en vis deed ik inderdaad ook altijd even in de vriezer als ik het niet binnen 2 dagen at.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 20:09

Ik heb een poosje hello fresh geprobeerd. Ik vond het erg vaak saaie gerechten.
Bovendien vaak groente of aardappels die je zelf nog moet schillen of hakken. Voor een doorde weekse dag te veel werk.
Ik heb een paar keer de box van de appie geprobeerd. Kwalitatief beter vaak.
Maar ik verzin liever zelf mijn menu.

De versie ga ik wel even bekijken.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 21:20

Tja ik schil doordeweeks ook gewoon aardappels, die paar minuten extra := dus dat is voor mij geen issue :)
Ah box had een collega van mij geprobeerd, die was ook wel enthousiast :j

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 21:34

Goldie schreef:
Tja ik schil doordeweeks ook gewoon aardappels, die paar minuten extra := dus dat is voor mij geen issue :)
Ah box had een collega van mij geprobeerd, die was ook wel enthousiast :j

Doordeweeks neem ik de reeds geschilde aardappeltjes van de appie.

Ik ben een keer met een koolachtig ding van hello fresh aan de slag gegaan. Heb er ruim een half uur over gedaan voordat ie in stukjes was(voor 4 personen) %)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 21:41

Ik heb wel eens naar die foodboxen gekeken maar vind ze vrij prijzig (€35,- voor een box?). :=
Als ik ze zou bestellen en er wat brood en beleg bij zou halen ben ik al zo ongeveer door m'n leefgeld heen.
Is voor mij leuk voor 1 of 2 keer maar niet voor wekelijks of 2wekelijks. :n

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:28

Berdien schreef:
Hoe lang zijn de ingrediënten die in de HF box zitten eigenlijk houdbaar? Want ik heb heel enthousiast de box besteld en die komt zondag, maar ik eet maandag en dinsdag niet thuis :=

Een week, normaal gesproken.
Maar je kunt de box ook bijvoorbeeld op dinsdagavond laten komen, doen wij ook. :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:34

Dan werk ik tot 21.00 :) dus dat lukt niet helemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:51

Kan iemand nog wat met een €20 kortingskaart van Hello Fresh?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 21:49

Berdien schreef:
Dan werk ik tot 21.00 :) dus dat lukt niet helemaal.

Hier kwamen ze pas om half 11 op dinsadag.
Niet fijn als de wekker om 4 uur gaat.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:33

Zo! De box is net bezorgd. Mooi op tijd, indicatie as 18.45 en een uur eerder stond ze op de stoep. Geen probleem, had ik er mooi mee kunnen koken. Ben alleen zo ziek als een hond geweest vandaag, dus maar even geen zware avondmaaltijd :=

Eerste indruk is: hele mooie producten, goed vers en lang houdbaar. En VEEL :oo :oo De plaatbrood pizza is goed voor minstens 2x, de overige producten zijn ook erg ruim.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:40

Ik ben benieuwd, hier komt ie dinsdag pas!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 19:42

Ik heb de VeggieBox voor 1 persoon :j De gerechten voor volgende week zien er ook goed uit! :j

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-15 20:26

Die pizza van libanees platbrood is erg lekker. Vandaag gegeten. En gisteren de zuid-afrikaanse boboti. Was ook lekker.

Nu sinds 3 weken ook de ontbijtbox en zo zaten we vanochtend aan de appelcrumble uit de oven met yoghury. :9

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 10:14

Hoeveel broden hadden jullie djinnie, en met hoeveel personen? Ik heb dus vier van die dingen voor 1 persoon :') :=

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 15:12

Vier is inderdaad wel veel voor 1 persoon haha :+
Ik heb nog niet gekeken hoeveel ik heb gehad voor twee personen, ben nu wel nieuwsgierig :P

De HF gerechten van volgende week spreken mij niet echt aan... Maar heb ook geen zin om te pauzeren want dan moet ik zelf gaan bedenken wat we gaan eten en boodschappen doen :')

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 16:19

Volgende week HF gepauzeerd en een MS proefbox aangevraagd. Ben heel benieuwd. Het bevalt mij wel dat je bij MS kunt kiezen wat je ontvangt.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:06

Dorien66 wanneer kan je dat kiezen dan? Juist dat kunnen kiezen spreekt mij heel erg aan bij MS

Ik vind die site niet duidelijk, heb alles ingevuld maar kon nog steeds niet kiezen op het moment van betalen. Dus de boel maar niet geactiveerd.

Ook kan ik niet vinden waar je een proefbox kan aanvragen ipv gelijk een abbo te nemen.

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:08

Wij hebben hem gisteren ook geleverd gekregen, is voor het eerst dat wij dit nu gaan proberen. Vanavond eten wij de zalm! Ben benieuwd

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:18

Ik heb ook maar weer eens een HF box besteld. Ik vind niet alles lekker, vooral qua vis ben ik een beetje lastig, dus kijk iedere week wat de gerechten zijn en beslis dan of ik het lekker genoeg vind. Had mn abonnement opgezegd, maar nu toch weer begonnen omdat het toch wel erg leuk is.

Ik wil straks ook de zalm maken, ben benieuwd!

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 17:38

Van HF vind ik juist wel makkelijk dat je niet hoeft te kiezen haha :P
Bij MS ben ik 'bang' dat ik anders teveel de lekkere gerechten er uit ga kiezen ipv gezond en gebalanceerd te eten.
De combi van vlees, vis en vegetarisch (bij 3 dagen) vind ik van HF juist zo fijn!

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 18:46

MarliesV schreef:
Dorien66 wanneer kan je dat kiezen dan? Juist dat kunnen kiezen spreekt mij heel erg aan bij MS
Ik vind die site niet duidelijk, heb alles ingevuld maar kon nog steeds niet kiezen op het moment van betalen. Dus de boel maar niet geactiveerd.
Ook kan ik niet vinden waar je een proefbox kan aanvragen ipv gelijk een abbo te nemen.

Het kiezen kan pas na betalen. Ik moest er ook even op afstuderen ;-)
Je hebt wel meteen een abonnement te pakken, maar dat is heel makkelijk stop te zetten. Ik heb hem gewoon meteen gepauzeerd en bepaal na ontvangst van die proefbox wat ik ermee doe. Ik kon bij het pauzeren aangeven dat ik nu niet meteen, nog voor het ontvangen van de proefbox, al vast wil zitten. Maar ik hou het wel in de gaten hoor, heb het gewoon in mijn agenda gezet, dat ik een dag of drie na de proefbox weer even goed kijk. Voorlopig staat er dus maar 1 levering voor mij gepland.

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 18:47

Hoppje schreef:
Bij MS ben ik 'bang' dat ik anders teveel de lekkere gerechten er uit ga kiezen ipv gezond en gebalanceerd te eten.

De gerechten van MS zijn allemaal gezond/gebalanceerd hoor. Het maakt niet uit wat je kiest.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 21:02

Berdien schreef:
Hoeveel broden hadden jullie djinnie, en met hoeveel personen? Ik heb dus vier van die dingen voor 1 persoon :') :=

6, geloof ik. Mijn man had "gekookt". Wij hebben een drie persoons familybox voor 2 volwassenen en 2 kleine kinderen (2 & 4).

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-15 21:06

Wow! Jullie zes en ik vier voor één :')

Nou jongens, wie heeft er zin om in Groningen pizza van plaatbrood te komen eten woensdag? :D :))

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 10:54

Ik heb vandaag de Marley Spoon box besteld, heb nu al zin in de gerechten. Zag er echt goed uit! <3
Ik vind het echt fijn dat ik aan kan geven niet van zeevruchten te houden. :P