Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UhNee schreef:Ik ken alleen maar negatieve verhalen over peta. Inderdaad dat ze gezonde dieren in laten slapen, en dat ze stripverhalen aan kinderen uitdeelden terwijl de ouders er niet bij waren waarin staat dat hun ouders moordenaars zijn.
Loolotte schreef:Ik weet trouwens niet of dit helemaal on-topic is gezien we naar VT zijn geplaatst maar het betreft wel veganisme: wat vinden jullie van Peta? Zowel hun acties als de organisatie in het algemeen. Lees er zoveel verschillende meningen over maar vooral uit de VS en dit betreft meer mensen die wat strenger zijn in hun veganisme, dus ben wel benieuwd wat de Nederlanders ervan vinden.
8nnemiek schreef:Die fruitsalade ziet er goed uit zeg!
Met zo'n warme dagen zijn salades sowieso lekker. Ik maak vandaag couscous salade. Een dikke ui en knoflook fruiten met een bodempje olijfolie. Blussen met 8 eetlepels azijn. 400 gram couscous koken in water met een flinke eetlepel zeezout. Een komkommer klein snijden, tomaat klein snijden, eventueel nog paprika, of augurkjes/zilveruitjes.. En dan alles mengen samen met witte peper en wat verse kruiden![]()
Of gevulde courgette uit de oven, ook erg lekker en leuk om te serveren. Of lasagne.
Groentesoepje erbij..
Of gewoon lekker wat maïs en gevulde champignons en aardappels poffen op de barbequeook lekker weer voor!