Gekke/exotische theesoorten laat maar zitten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Alleen sterrenmunt etc niet zo lekker. har166 schreef:Oh schiet me ineens iets te binnen. Ik zat laatst bij de kapper en had niets vermoedend een zakje thee uit de doos gepakt, de thee bleek roze/rood te worden en smaakte alsof ik een zuurstok in warm water had gezet. Ieuw is nog een understatement! Wie weet welke dat was? Voor t geval ik in de toekomst weer zonder te kijken in die theedoos graai...

niet te pruimen.
Many schreef:har166 schreef:Oh schiet me ineens iets te binnen. Ik zat laatst bij de kapper en had niets vermoedend een zakje thee uit de doos gepakt, de thee bleek roze/rood te worden en smaakte alsof ik een zuurstok in warm water had gezet. Ieuw is nog een understatement! Wie weet welke dat was? Voor t geval ik in de toekomst weer zonder te kijken in die theedoos graai...
Ik heb dat eens met cranberrythee gehad. Brrr wat was dat vies

Shadow0 schreef:Zo juist trouwens in Keuringsdienst van Waarde: aan een aantal theeen wordt gewoon suiker toegevoegd in het zakje!
Dat verwacht ik bij de gekarameliseerde peer nog wel, maar toch niet bij een neutrale theesmaak.