Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daffodil schreef:Ik denk dat ik net een week op mezelf woonde toen ik dacht ha lekker ik maak andijviestampot! Dus ik vrolijk aan de slag, andijvie, kaas, spekjes uitgebakken en alles door elkaar en ik snapte er niets van, het zag er niet uit....ik nijdig mijn moeder gebeld en ik heb zo nu en dan nogal een kort lontje dus ik was al helemaal bloedlink toen ik belde en mijn moeder vraagt ja wat heb je er dan nu in, dus ik noem dat op en ze vraagt ja en hoeveel aardappels heb je erin???? Van nijd heb ik dus alles weggekwakt want die aardappels was ik dus gewoon vergeten en had ik al helemaal niet huis..........

Suzanne F. schreef:vuurneon schreef:Iemand op het werk had melk gekookt in de waterkoker....
Dat gaat aanbranden denk ik.
) 
sorry mam...Shadow0 schreef:Overigens wil citroensap of azijn nog wel eens helpen. Zo heb ik de voor koffie gebruikte theekan weer op het rechte pad gekregen.
Rookmelder ging af natuurlijk en de keuken heeft nog een week naar de brownies geroken

suuzepuus schreef:eitjes koken voor het naar school gaan en vergeten ze uit te zetten. School was 66 km van huis en net voor aanvang van het examen bedacht ik me dat de eitjes nog opstonden... buren niet thuis... niemand kon de eitjes (en huis) redden dus dan maar naar huis. sjeeeeeee dat werd een her examen!