Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wordt een limoentaart met citroen/sinaasappelvulling. En als avondeten een bladerdeegbodem met gemalen olijven, gegrilde paprika, kastanjechampignons, verse tomaatjes en verse kruiden met pancetta, pijnboompitjes, en pestomascarpone.
DaniBanani schreef:Ik kwam er pas achter dat risotto moeilijk schijnt te zijn toen ik 't al een aantal keer gemaakt had.
En nu kan het natuurlijk dat een chefkok die van mij niet te vreten zou vinden, maar hij is mooi zacht van buiten en nog net iets hard van binnen, goed smeuïg, en volgens mij gewoon ongeveer zoals het hoort. Dus: laat je er niet teveel door afschrikken!
Heb zojuist een taart in de oven gezet, ik ben jarig vandaag dus dan mag het!Wordt een limoentaart met citroen/sinaasappelvulling. En als avondeten een bladerdeegbodem met gemalen olijven, gegrilde paprika, kastanjechampignons, verse tomaatjes en verse kruiden met pancetta, pijnboompitjes, en pestomascarpone.
ponyparadijs schreef:Heb je een recept MightyJoe?

Je kan in elk geval zalm gebruiken, tonijn, makreel, paling, surimi (krab) en garnalen!
(maar ik ben dan weer wel de kneus die al 4 keer mislukte cupcakes heeft geproduceerd)spekkiejnfu schreef:http://www.okokorecepten.nl/recept/chef ... denstoelen Jam! Ik doe zelf overigens altijd gewoon verschillende paddestoelen er doorheen! En het grote geheim achter risotto is dat je er niet bij weg moet lopen
Vanavond wordt het of restje zuurkoolschotel of een paar boterhammen. Denk dat het het laatste wordt want die zuurkool ruikt niet echt heel lekker meer. Vanaf morgen kan ik weer normaal eten, dan ga ik lekker naar de markt boodschappen doen en weer wat fruit in huis halen. De afgelopen 4 dagen waren hels, iedere dag werken van 8 tot 17, dan nog paardrijden erna, thuis komen om 10 uur en dan vlug wat koken voor de volgende dag in de pauze. Heb wel weer zin om even lekker in de keuken te staan. Ik wil paddenstoelenrisotto maken, een courgettesoep en dan heb ik nog 1 dag over. Kijken of ik iets met de spullen uit mijn vriezer in elkaar kan flansen.
Yonker schreef:Vandaag gehaktballen + gebakken aardappeltjes met rozemarijn + salade gemaakt. Nu hebben we ontzettend veel aardappeltjes over en wil ik er eigenlijk een ovenschotel van maken. Iemand een leuk receptje? Mag vega zijn of met vlees maar dan geen gehakt