ik denk het ook ja Ik hoorde dat ze bij de Plus Markt die kant en klate cookie dough verkopen. Ik hoop het écht, scheelt zoveel werk!
Heeee de stroopwafelcupcakes leuk dat ze zo goed in de smaak vallen haha!
Ollie1
Geplaatst: 30-07-12 23:08
Zo heb afgelopen zaterdag ook lekker gebakken en gefreubeld voor een verjaardagsfeestj.... echter was het te warm in de keuken (26 graden) voor de botercreme van mijn taart waardoor het 'snel begon in te storten' ...paardenhoofden maar gestut met voerbakken... gelukkig wel reis van dik 2 uur overleefd... wel een klein beetje ingezakt Daarnaast ook nog marsmallowcupcakes, cranberry cupcakes en Millioniar Shortbread gemaakt die goed in de smaak vielen
Paardenstaltaart met de hoofdjes van de pony's die werkelijk op stal staan..
Wat is dat eigenlijk? Ik zocht het ook al voor een toffeetopping maar kon het bij de C1000 niet vinden.. Hopen dat ze het bij Appie hebben.
Poeh, dit was avond 2 van mn bestelling. Opzich zijn het niet veel cupcakes (15), maar 7 verschillende smaken. Dus dat is best pittig, maar wel erg leuk om te doen! Morgen de laatste paar cupcakes bakken, botercreme maken en onderverdelen in verschillende smaken en nog een aantal toppings en vullingen maken!
Ollie1
Geplaatst: 01-08-12 22:44
Gecondenseerde melk is een wit blikje van Friese Vlag en kan staan bij de slagroom, bij de Conimex spullen (bij de kokosmelk), bij de koffiemelkproducten dus kan even zoeken zijn. De Jumbo (koffiemelkproducten) en de Plus (Conimex) hebben het beide
Ollie1
Geplaatst: 02-08-12 21:17
Vanochtend kreeg ik op FB een felicitatie voor onze huwelijksdag en of ik ook voor manlief een taartje had geboetseerd met allemaal hartje... als geintje zei ik 'we zijn allemaal aan de lijn en heb niets in huis alleen pruimen aan de boom in de tuin en ik kan een NIET te pruimen taartje maken ... maar ik dacht even een receptje googlen en heb wat pruimen uit de boom geschud met dit als resultaat.. toch nog een taartje op onze huwelijksdag en ik heb zelf geproefd en smaakt heerlijk...
Men neme een aantal pruimen uit eigen tuin... even schudden en de ingrediënten vallen van zelf op de grond....
Zo, na 3 avonden bakken is mn bestelling ook klaar. Morgenochtend even een foto maken, want dan moet ik de laatste dingetjes erop doen. Dan moet ie op mn werk nog de hele dag in de koelkast, heb al heel groot een briefje gemaakt: NIET AANKOMEN! Want die cupcakes schuiven alle kanten op in die doos. Nu maar hopen dat mn baas luistert naar dat briefje.
Ollie1
Geplaatst: 02-08-12 22:57
@Spikkelfire, ik ben benieuwd naar de en naar het briefje zal je baas niet luisteren...hopelijk gaat hij de tekst wel lezen en volgt de instructie op
Jeetje dat ziet er lekker uit ollie1! Ik heb al een hele tijd niet gebakken .. wil voor vanavond het perfecte nagerecht maken. Wie heeft er nog een lekker baksel wat goed is als nagerecht? kom maar op! :p
Morgen gaan wij weer heerlijke stroopwafelcupcakes maken! Ze zijn echt heerlijk! Maak er nu wat meer als vorige keer, ouders en schoonouders komen terug van vakantie, zetten we op het aanrecht als welkom thuis dingetje
SpikkelFire
Geplaatst: 03-08-12 17:27
Ollie1 schreef:
@Spikkelfire, ik ben benieuwd naar de en naar het briefje zal je baas niet luisteren...hopelijk gaat hij de tekst wel lezen en volgt de instructie op
Iedereen is er gelukkig van afgebleven. Mn baas heel nieuwsgierig; wat is dat nouuuuuu?! Niet voor jou!
Hier mn creaties: In deze doos zitten 2 vanille met frambozenmoussevulling en aardbeienbotercreme, 2 speculaas, 2 chocola met tobleronevulling en toffee topping (die iets te ver is gegaan ) en 1 vanille met frambozenmousse en vanillebc:
In deze doos zitten: 2 double marshmallow, 2 witte chocola met framboos, 2 rocky road, 2 vanille met banketbakkersroom en vanillebc
Het was een hoop werk.
Ollie1
Geplaatst: 03-08-12 19:25
Ik vind jouw toefjes erg mooi Spikkelfire , moet écht bij jou in de leer