Sushi deel 2

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 17:19

Pytje schreef:
Vervelend zeg Pieteritus -O- moet je weeeer sushi eten.

Ik kwam deze link tegen: http://aanbieding.marktplaats.nl/restau ... tAodpWc77g
binnenkort een sushi aanbieding. Het is alleen in Amsterdam en Rotterdam (tenminste, dat zijn de enige twee waaruit je kunt kiezen), maar geloof dat hier genoeg mensen zijn uit het midden van het land.


Ik wil de pret niet drukken, maar die aanbieding staat al weken, misschien zelfs al maanden op binnenkort.
Hopelijk komt hij binnenkort echt eens :\

blackpegasus

Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: delfgauw

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 17:25

Ik heb nog nooit sushi in een restaurant gegeten (behalve bij een wokrestaurant waar ze ze soms ook hebben) dus ik kan het helaas niet vergelijken, maar ik heb ze nu van de jumbo en van de AH geproeft (wel de versafdeling) en die zijn ook zeer goed te doen :9. Ik ben de enige in de familie die het lust en in je eentje ga je niet naar zo,n restaurant he -O-

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 17:32

Ow dat is ook lekker stom van Marktplaats. Naja, binnenkort wordt vanzelf een keer binnenkort :D

Je kunt er wel alleen heen BP, heeft iemand hier al eens gedaan.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 17:51

Ik ben ook wel eens in mijn eentje geweest, lunchen.. O:)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:17

Getverderrie wat was de sushi weer vies zeg!!! Ik had natuuuurlijk veel te veel en heb wel iets laten liggen. Maar superdepuper en ik kan er weer even tegen.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 15:54

Yellowfish schreef:
Kristie het staat notabene in de openingspost :P

Je hebt Genki en Genki Garden, beide zitten in Amsterdam! Genki zit op de Nieuwezijds Voorburgwal, vlakbij de Dam, en Genki Garden zit in de Reguliersdwarsstraat!


Ik zag het later, sorry! -dankjewel voor de link! Vind je het bij Genki lekkerder dan bij Tokyo op de Spui?

Pieteritus je hebt het zwaar -O-

Nickolay

Berichten: 2056
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:49

ik ga regelmatig in mijn eentje. Als ik trek heb in sushi, ga ik niet wachten tot iemand tijd heeft om mee te gaan :o

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 18:51

Nickolay schreef:
ik ga regelmatig in mijn eentje. Als ik trek heb in sushi, ga ik niet wachten tot iemand tijd heeft om mee te gaan :o



Dan moet je gewoon even roepen :+ wil ook wel weer een keertje :)

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:18

blackpegasus schreef:
Ik heb nog nooit sushi in een restaurant gegeten (behalve bij een wokrestaurant waar ze ze soms ook hebben) dus ik kan het helaas niet vergelijken, maar ik heb ze nu van de jumbo en van de AH geproeft (wel de versafdeling) en die zijn ook zeer goed te doen :9. Ik ben de enige in de familie die het lust en in je eentje ga je niet naar zo,n restaurant he -O-

Dat heb ik helaas ook. Ben ook de enige die dol op vis is. Erg jammer.

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:20

Nickolay schreef:
ik ga regelmatig in mijn eentje. Als ik trek heb in sushi, ga ik niet wachten tot iemand tijd heeft om mee te gaan :o

Alleen naar een Sushi bar bedoel je? Of dat je het op haalt? Dat laatste wil ik volgende week misschien doen. Eens kijken of er iets in Leeuwarden eo zit.

batje

Berichten: 10564
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:22

Echt waar Nickolay? Ik haal wel vaak voor mezelf als m'n man de deur uit is, maar alleen in een restaurant zitten doe ik niet zo snel. Stoer hoor 8-)

Misschien is het idd weer tijd voor een Sushi meeting, ik geloof dat Yellowfish ook iets te vieren heeft ;)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 21:41

batje schreef:
Echt waar Nickolay? Ik haal wel vaak voor mezelf als m'n man de deur uit is, maar alleen in een restaurant zitten doe ik niet zo snel. Stoer hoor 8-)

Misschien is het idd weer tijd voor een Sushi meeting, ik geloof dat Yellowfish ook iets te vieren heeft ;)



Jij ook al Batje?

Puck79

Berichten: 650
Geregistreerd: 07-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:30

Ariebombarie schreef:
we gaan trouwens in september weer een keertje naar Barcelona en daar heb je lopende band, all you can eat voor 15€ pp *\o/* *\o/*


Heb jij daar een anders van?

batje

Berichten: 10564
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:37

Evelli schreef:
batje schreef:
Echt waar Nickolay? Ik haal wel vaak voor mezelf als m'n man de deur uit is, maar alleen in een restaurant zitten doe ik niet zo snel. Stoer hoor 8-)

Misschien is het idd weer tijd voor een Sushi meeting, ik geloof dat Yellowfish ook iets te vieren heeft ;)



Jij ook al Batje?

Ja, ik had ook een 8! :):)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:46

Gefeliciteerd! YF jij ook!
Goede reden voor sushi

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 19:04

Net een lekkere Sushi hap gehad :Y)
Afbeelding

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:16

Dát ziet er vies uit!!! Haha!

Nickolay

Berichten: 2056
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:06

batje schreef:
Echt waar Nickolay? Ik haal wel vaak voor mezelf als m'n man de deur uit is, maar alleen in een restaurant zitten doe ik niet zo snel. Stoer hoor 8-)

Misschien is het idd weer tijd voor een Sushi meeting, ik geloof dat Yellowfish ook iets te vieren heeft ;)




Ja, ik had ook een 8! :):)[/quote]

van harte gefeliciteerd.
En ja hoor geen probleem mee om alleen uit eten te gaan of alleen naar de film.
Komt denk ik doordat ik al jaren alleen woon.

Maar vind het ook super gezellig om weer eens met een groep te gaan.

Pytje

Berichten: 4363
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: In de driehoek Assen, Emmen, Parijs

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 22:52

Gefeliciteerd met de cijfers!

Getver Glossi, moest je dat allemaal alleen opeten? Arme jij.

LiesxAnne
Berichten: 1459
Geregistreerd: 01-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 07:15

Glossi schreef:
blackpegasus schreef:
Ik heb nog nooit sushi in een restaurant gegeten (behalve bij een wokrestaurant waar ze ze soms ook hebben) dus ik kan het helaas niet vergelijken, maar ik heb ze nu van de jumbo en van de AH geproeft (wel de versafdeling) en die zijn ook zeer goed te doen :9. Ik ben de enige in de familie die het lust en in je eentje ga je niet naar zo,n restaurant he -O-

Dat heb ik helaas ook. Ben ook de enige die dol op vis is. Erg jammer.


Altijd dat gezemel van mensen dat ze geen sushi lusten omdat ze niet van vis houden :') Sushi is niet alleen maar vis, je hebt toch ook vega sushi en sommige jappaners hebben zelfs de kiprol :9 die is ook zo lkkr!! Ben zelf ook niet gek op zalm en tonijn maar verslaafd aan sushi ;) komkommer,ei,krab,garnaal,kip etc mhhhhhh... En natuurlijk niet te vergeten alle andere lkkere warmen hapjes!

Ben ooit een keer met het werk naar shabu geweest maar ze wilde eerst allemaal niet want ze hielden niet van vis, toch me zin doorgezet en nu gaan ze allemaal prive er ook naar toe, waren er helemaal hilarisch over :')

Vanavond een nieuwe jap proberen, bij het Utrecht stadion! Gerechtjes op internet zien er heerlijk uit, behalve de sushi met banaan, daar heb ik mijn twijfels over :j wel bij de prijs in een dessertbar :9

Needje

Berichten: 19216
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 07:27


blackpegasus

Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: delfgauw

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 15:34

ohhh die zijn wel erg gaaf zeg :))

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 15:39

cinn87 schreef:
Altijd dat gezemel van mensen dat ze geen sushi lusten omdat ze niet van vis houden :') Sushi is niet alleen maar vis, je hebt toch ook vega sushi en sommige jappaners hebben zelfs de kiprol :9 die is ook zo lkkr!! Ben zelf ook niet gek op zalm en tonijn maar verslaafd aan sushi ;) komkommer,ei,krab,garnaal,kip etc mhhhhhh... En natuurlijk niet te vergeten alle andere lkkere warmen hapjes!

Ben ooit een keer met het werk naar shabu geweest maar ze wilde eerst allemaal niet want ze hielden niet van vis, toch me zin doorgezet en nu gaan ze allemaal prive er ook naar toe, waren er helemaal hilarisch over :')

Vanavond een nieuwe jap proberen, bij het Utrecht stadion! Gerechtjes op internet zien er heerlijk uit, behalve de sushi met banaan, daar heb ik mijn twijfels over :j wel bij de prijs in een dessertbar :9


:+ grappig :+


Ik lust/eet trouwens ook geen vis :) en geen fruit, dus er valt nog veel meer af :)
Maar red mij prima met alle grill/tepanyaki gerechtjes hoor :D yumyum

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 16:31

batje schreef:
Echt waar Nickolay? Ik haal wel vaak voor mezelf als m'n man de deur uit is, maar alleen in een restaurant zitten doe ik niet zo snel. Stoer hoor 8-)

Misschien is het idd weer tijd voor een Sushi meeting, ik geloof dat Yellowfish ook iets te vieren heeft ;)


jaaaaaaa en ik wil nu toch ook echt een keer mee hahahaha :D

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 16:33

Puck79 schreef:
Ariebombarie schreef:
we gaan trouwens in september weer een keertje naar Barcelona en daar heb je lopende band, all you can eat voor 15€ pp *\o/* *\o/*


Heb jij daar een anders van?


je bedoelt een adres neem ik aan? :)
volgens mij is het Restaurante Dao op Passeig de Colom :)