Wat vinden jullie van mijn eerste borstentaart? Ik vind hem nog wat kaal, maar ik heb geen idee of ik er nog iets bij kan doen wat niet meteen te overdreven word enig advies?
Even een vraagje ik heb nogal een probleem.. Mijn taat die nu in de oven zit gaat denk ik zwaar mislukken.. Ik heb een reep chocola van 200 gram maar als ik hem op mijn weegschaal leg zegt tie dat de reep 465 gram is en zo is het met alles.. Dus me beslag zal ook mislukt zijn
Hij ziet er heel nattig uit.. Hij moet nog 20 minuten en is amper omhoog gekomen haha.. Wat gebruiken jullie als standaard recept voor biscuit? Mag ook via pb
Even in Pigs In The Mud-vraag: ik neem aan dat jullie de chocolade voor de 'modder' wel samen smelten met wat slagroom?
ClaudiaHS
Geplaatst: 21-04-12 18:36
Boooo, in plaats van kant en klare mix kan je ook suiker, eieren en zelfrijzend bakmeel gebruiken.
Nokie, inderdaad een ketting of bandjes aan de BH, verder ziet ie er leuk uit. Je kan ook nog pareltjes op de bloemjes plakken. Heb je Blanda's gebruikt?
Nou hier dan het resultaat van mijn cakepops.
En ik had nog wat chocola over, dus men neemt cupjes van 1,5 cm en dan krijg je dit
Baksel van vanmiddag kon ik weggooien het stonk en was zo plat haha
Ben nu een nieuwe aan het maken met mijn standaard cake recept en nu maar kijken of het lukt
_helga_
Geplaatst: 21-04-12 19:35
hee ik zit al heel lang jullie werk te bewonderen en wil zelf ook aan de slag gaan. maar heb een vraagje heb al het een en ander in me 'winkelwagen' zitten van een webshop maar heb ik alles? 3 kleuren fondant taart snijder beschuit mix
en ik heb al poedersuiker bakblik palet mes mixer stekers deegroller
oohjaa haha maar dat kan ik gewoon bij de appie halen
SV1992
Geplaatst: 21-04-12 19:51
Voor wat super inspiratie (soms wel hele moeilijke dingen) raad ik het programma "planet cake" aan, was een tijd terug op een maar zal online ook wel te zien zijn wat ze daar doen is soms gewoon geniaal!
Shivatjuh01
Geplaatst: 21-04-12 20:21
Dames ik kom hier gewoon even binnen vallen met een vraag.. Ik hoop dat iemand me antwoord kan geven.
Ik bak heel graag maar moet altijd ergens anders gaan bakken, aangezien alles mislukt in mn combimagnetron. En ik wil heel graag thuis bakken ipv steeds weer ergens anders. En helaas heb ik hier alleen die combi.
Ik heb het net nog eens geprobeerd, maar de cupcakes worden maar niet gaar. Wie van jullie bakt er ook in een combimagnetron en heel toevallig ook nog een Sharp?
Ik ga het morgen vroeg weer eens opnieuw proberen, ze zaten na wat prutsen in de buurt van gaar, maar nog niet zoals ze moeten zijn.. Hoop dat jullie tips hebben voor me?
Een combi is toch gewoon een magnetron/oven in één?? Dat heb ik ook, werkt hier ook prima, met cupcakes iig, heteluchtoven, mijne draait wel rond en heb speciaal CCbakblikken van 2x 6 genomen zodat hij idd rond kan draaien
Bedankt voor de tip Diva92! Ik heb ze opgezocht op youtube, ga van de week eens op m'n gemakje kijken
Zo maar slapen.. Ik ben echt zo vreselijk moe Morgen lekker appel/kaneelcakejes bakken (toch maar kleine vormpjes ipv grote bakvorm) en ik wil ook zo graag macarons proberen (spullen zijn al in huis) dus misschien waag ik me daar morgen ook maar aan..
_helga_
Geplaatst: 21-04-12 22:03
Wij hebben hier ook een sharp en heb er ook last van me cake enz worden niet gaar. Heb van iemand de tip gekregen om te kijken of de oven ook werkelijk de tempratuur is die hij aangeeft. Maar weet niet waar k zn termometer moet halen?