HorseTopShop schreef:Oja, en vroeger toen ik klein was (Jaar of 4) heb ik kruisspinnen gegeten. Ik plukte altijd heel de tuin leeg.
Vraag me niet waarom
Gaaaahtverdamme!!!

Ik kom niet verder dan biks, gras, stro, hooi, snoepjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
T_hijs schreef:Ik heb vroeger honden en vissen brokken geproeft, die vissenbrokken vond ik echt lekker, haha.![]()
Ook heb ik wel is aan een zoutblok gelikt.en ik heb gisteren nog een zo'n kruidensnoepje voor een paard op, om te kijken of ie net zo lekker smaakte dat als ie rijkt, maar nee.
![]()
Zwitsal schreef:ik heb ook zo'n periode gehad toen ik een jaar of 14 was ofzo.
heb ook een tijdje gehad dat ik echt de behoefte had om savonds ergens op te bijten (nu eet ik gewoon chips..weet niet wat beter voor me is..) en dat mijn honden me op een briljant idee brachten: een stok!
honden kunnen uren kauwen op zo'n stok..moet wel lekker zijn toch?
heb het een paar avonden vol gehouden (smaakte eigenlijk niet echt ergens naar, ja naar hout haha) maar toen toch maar de stok terug gegeven aan de honden
ik heb ook verschillende boombladeren geproefd (sommige zijn echt smerig)
gras (beetje jammer dat dat net bemest was hehe)
bix
hondenvoer
hondenkoekjes (die zijn wel lekker.. vanille koekjes, komen uit duitsland.. smaken gewoon als normale koekjes. ruiken ook echt heerlijk)
van dat low-fat honden/katten voer (echt HEEL smerig)
en dat was t wel denk ik
sunshine schreef:Ik at vroeger altijd samen met onze hond haar brokken op![]()
Verder heb ik ook wel eens yoghurtdrops op die eigenlijk voor hamsters zijn, en ik heb ook wel eens aan een liksteen gelikt