MamaMiesje schreef:Jaaa joh! Sweetycake in Hengelo en sinds kort ook in Enschede, aan de Heurne
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Moet voor een collega van mijn vriend nog een
.
. Nog nooit de boobies mogen maken, dus
.
Ook de kerst/verjaardagstaart van de vorige pagina was prachtig!
) kijken:

Esgaroth schreef:Wauw Lisette, wat heb jij een strakke taart gemaakt voor Marijn. Hoe heb je die ZO strak gekregen??
En Daniella: leuk gedaan zo, met die landen! Welke uitstekers zijn die letters? Die kunnen zo te zien niet zo snel vervormen, nietwaar?
. Ik krijg er inmiddels een beetje 't zeik van. Ik heb een lief mailtje terug gestuurd dat ik helaas -hoe graag ik het ook zou willen- geen bruidstaart voor 200 personen kan maken voor 500 euro, ik heb al meer dan 350 euro kosten, en er gaat ook btw af. Ik zou dan aan minstens een week werk ongeveer 60 euro overhouden.
.
) over een nette mail terug. Want als ze zo'n goedkope taart wil ga ik er niet eens mijn tijd meer aan voldoen heel eerlijk gezegd. Het is dan wel een kennis van me, maar ik ben gekke Henkie niet, en al zeker geen filantropische instelling
. MamaMiesje schreef:Voor diegenen die a.s. dinsdag vrij zijn en graag naar Omroep MAX () kijken:
Vivian Scheeres van Sweetycake gaat daar een demonstratie Cakepops maken geven in het programma Koffiemax met Myrna Goossen (11:00-11:55)![]()
Ik was zonet bij d'r in haar winkel toen ze gebeld werd door 'Hilversum'
@Lidewijke: gewoon even wrijven, is makkelijk verwijderbare lijm

Lidewijke schreef:En dan had ik nog 1 vraagje, ik wil mijn volgende taartje gaan vullen met slagroom met stukjes banaan doorheen. Kan ik er dan best ook klopfix doorheen doen of moet dat enkel als ik toefen oid wil gaan spuiten met de slagroom?
Bedankt!
. Anders heb je kans dat ie gaat lekken, omdat slagroom vrij veel vocht heeft van zichzelf
.